Reguli de aur pentru o viață sănătoasă

Suntem tot mai invadați de alimente nesănătoase, de gadgeturi care încurajează sedentarismul, de băuturi și dulciuri care favorizează obezitatea și suntem tentați să facem alegerile greșite. Există alternative care ne promit că pot face minuni pentru silueta și pielea noastră. Însă, cel mai indicat este să fim mereu precauți și să alegem să ducem un stil de viață câtsănătos. Aceste sfaturi ne pot ajuta să ne menținem mereu sănătoși. Iată ce ar trebui să facem pentru a avea o viață sănătoasă.

În fiecare zi, să facem mișcare

Multe persoane aleg să meargă la sală și își fac un abonament periodic. Sunt și persoane care nu au timp să meargă în mod regulat la sală. Mămicile cu copii se pot ,,antrena” în parc cu cei mici. Pentru ceilalți este bine să își impună zilnic, minim o jumătate de oră de exerciții  fizice acasă. Putem face exercițiile în fața televizorului sau putem pune muzică, care ne va motiva. Mișcarea zilnică alungă posibilitatea apariției diverselor boli cauzate de sedentarism. Este important să ne implicăm mai mult și să facem cât putem de mult mișcare. Mișcarea este importantă pentru un tonus de invidiat, dar acționează și asupra psihicului nostru și ne ajută să avem o gândire mai pozitivă.

Consumul apei 

Specialiștii pun pe prim plan consumul de apă pentru o detoxifiere cât mai corectă a organismului nostru.  Trebuie să consumăm apă în cantitate suficientă, în fiecare zi. Astfel, vom proteja organismul și vom favoriza digestia. Este bine de stiut că trebuie să consumăm o apă curată și purificată. Putem să folosim o cană filtrantă pentru o apă pură. Aceasta este cea mai sănătoasă alternativă pentru apa de la robinet. Ne putem dota cu cartuse filtrante pentru a ne bucura în permanență de cea mai bună apă.

Alimentație sănătoasă 

Să avem o alimentație sănătoasă nu înseamnă să ne înfometăm și să renunțăm la anumite alimente. Din alimentația noastră nu trebuie să lipsească produsele lactate, fructe, legume, carne și ouă. Un stil de viață viață sănătos din punct de vedere al alimentației trebuie să se bazeze pe un echilibru de consum al alimentelor. Nu este bine să mâncăm mai mult decât ne este necesar. Este obligatoriu să avem cele trei mese zilnice, și niciodată să nu sărim peste micul dejun. Este esențial să nu exagerăm cu cantitățile. Alimentele trebuie consumate cu moderație pentru a avea grijă de silueta noastră și de sănătate. Este important să ne impunem un program zilnic de activitate, să avem grijă la tot ceea ce consumăm și să nu ne lăsăm pradă sedentarismul.

Tu la ce trucuri apelezi pentru a avea o viață cât mai sănătoasă? 

MA GASESTI SI PE RETELELE SOCIALEShare on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
0

You may also like

5 comentarii

  1. Un lucru foarte important: nu este suficient sa bem apa, trebuie sa fie o apa de calitate, buna pentru consum, testata, filtrata si eventual tratata. Altfel, apa poate fi si aducatoare de boli. Si noi ne-am montat niste filtre pentru ca stam la casa si ne este frica sa consumam apa din put nefiltrata.

  2. Ma bucur mult ca si eu am ajuns sa tin cont de multe lucruri si obiceiuri care ne ajuta sa fim sanatosi!Imi place mult sa stiu ca beau suficienta apa!Imi place sa stiu ca apa pe care o consum e de calitate.Mi.am propus sa mananc cat mai multe fructe bio.Cu gimnastica stau mai prost,nu prea am putere sa fac jumatate de ora,mi se pare prea greu.Eu mai beau zilnic o cana cu suc de orz verde in care imi storc lamaie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.