Accesorii utile în orice birou

Munca la birou presupune să stăm pe scaun o perioadă lungă de timp. De cele mai multe ori suntem obișnuiți să nu ne ridicăm cu orele de pe scaun și să așteptăm pauza sau o perioadă potrivită în care să putem să facm un pic de mișcare. Din păcate sunt zile mai ocupate și mai libere. Când suntem libere este ok să ne ridicăm și să ne deplasăm după fiecare accesoriu în parte ori de câte ori avem nevoie, doar că în momentul în care timpul nu ne păermite este destul de incomod.

Accesorii birotica necesare

Vreau să punctez câte accesorii care sunt absolut indispensabile oricărui birou. Sunt lucruri elementare, dar foarte utile și, cumpărate din timp, pot duce și la câteva economii.

  • Pixurile și creioanele sunt extrem de necesare. Trăim într-o eră modernă și nu mai scriem totul de mână pentru că ne ajută mult calculatorul și imprimanta. Din păcate, la noi, hârtiile sunt la putere și pentru orice avem nevoie de cereri de completat fel și fel de foi și acestea se fac de mână. Aș putea să spun că nu se poate să funcționeze un birou fără un pix. Chiar dacă nu scriem pagini întregi, tot avem nevoie să semnăm ceva sau să notăm pe fugă lucruri importante în momentul în care vorbim la telefon.
  • Capsator/perforator Acestea sunt și ele extrem de utile pentru o mai bună organizare. Este destul de incomod să nu separi foile în funcție de destinația fiecăruia și chiar dacă vrem să le depozităm într-un dulap, tot avem nevoie de un capsator care să păstreze toate documentele cu o anumită destinație la un loc.
  • Mape/dosare/folii În funcție de activitatea pe care o aveți, puteți să le luați pe toate sau doar ceea ce vă este util. Eu folosesc foarte multe folii pe care le organizez în mape de plasti sau chiar dosare de carton. Consider că este nevoie de aceste produse pentru o organizare eficientă și chiar o arhivare bună a acestora pentru a fi într-o stare perfectă chiar și peste ani
  • Markere/evidențiatoare! Avem nevoie mereu de sublinierea lucrurilor importante pentru a le reține sau pentru a ne aminti de un eveniment anume. Mi se par foarte practice și ușor de folosit.
  • Scociul este perfect pentru a lipi o foaie pe care ai rupt-o din greșeală, pentru a face un colet sau chiar pentru a lipi două cabluri mai aproape de birou pentru că te împiedici de ele. Niciodată nu știi că poți avea nevoie de acest accesoriu.

Toate aceste accesorii ne pot fi de un real ajutor și chiar sunt recomandate pentru un birou perfect echipat. În momentul în care le avem, nu le prețuim chiar atât de mult. Doar că atunci când ne lipsesc și nu ne putem duce la îndeplinire toate sarcinile, ne împiedică să ne terminăm treaba la timp și chiar să ne întârzie.

MA GASESTI SI PE RETELELE SOCIALEShare on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
0

You may also like

11 comentarii

  1. Multumim pentru recomandări, sunt produse foarte frumoase si utile pentru cine lucreaza intr un birou si nu numai

  2. Organizarea birolului e o activitate anti-stres pentru mine.Sunt o persoană perfecţionistă şi sunt de părere că după biroul unui om poți să descoperi personalitatea lor.Nu sunt ordonată ci dimpotrivă îmi place să arate mai dezordonat:)

  3. oricat ai avea tu tehnologie gramada in birou, obiectele clasice de papetarie, de genul pixurilor, capsatoarelor, tot sunt necesare pentru ca nu e chiar totul ca in filme.

  4. Sunt de mult timp in căutarea unui stilou mai deosebit pe care sa im țin cu drag in geanta, iar atunci când îl scot sa atragă toate privirile.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.