Cinci trucuri la care poți apela pentru a scăpa de kilogramele nedorite

Când îți dorești să scapi de kilogramele în plus este ideal să ții cont de sfaturi importante. Metodele bazate pe înfometare te pot duce la îmbolnăvire și pot avea efecte sau consecințe nedorite asupra stării de sănătate. Să ai o siluetă de admirat și o sănătate de fier este ideal.

1.Renunță la prăjeli și fă-ți un grătar acasă

Multe dintre recomandările specialiștilor te îndrumă să eviți pe cât posibil prăjelile.  Alegând să prăjești anumite alimente, numărul caloriilor va crește semnificativ din cauza uleiului pe care îl folosești. Pentru a evita acest lucru este de preferat să alegi să consumi preparate fierte sau la grătar. Să prepari carnea la grill este un prilej bun de a-i invita pe cei  apropiați la masă.

Te poți bucura de vremea frumoasă de afară și vei avea un preparat cât mai natural gătit și care nu te îngrașă. Poți alege să prepari frigărui cu legume și carne slabă de porc sau pește. Se spune că o bucată de carne cât palma îți asigură necesarul de proteine de care ai nevoie zilnic. Poți opta pentru pește sau piept de pui la grătar pentru o cină ușoară. Nu trebuie să exagerezi cu condimente pe care le folosești pentru pregătirea cărnii. Un praf de sare și puțin piper sunt suficiente. Poți stropi foarte puțin carnea de porc sau de pui cu un strop de ulei de măsline, iar pentru pește poți alege zeama de lămâie. 

2. Mănâncă pâine cu moderație

Pâinea este un aliment cu care suntem învățați încă din primii ani de viață. Unii specialiști trag semnale de alarmă cu privire la consumul de pâine. Ea conține carbohidrați, dar și fibre și chiar vitamine. Tocmai de aceea nu este bine să renunți definitiv la consumul de pâine. Este indicat să reduci consumul de pâine. Taie feliile de pâine cât mai subțiri. Pentru micul dejun poți folosi pâinea prăjită. Un prajitor de paine este ideal în orice bucătărie pentru a te ajuta să lupți împotriva kilogramelor nedorite. 

3. Consumă multe lichide

Pentru a reuși să îți menții un echilibru al kilogramelor este important să consumi zilnic o cantitate suficientă de lichide. Multe persoane susțin că dacă bei două pahare de apă cu cel puțin 30 minute înainte de masă nu vei mai consuma aceeași cantitate de mâncare. Apa ne oferă energie. De aceea trebuie să consumi apă pe durata întregii zile.

4. Încearcă să reduci consumul de carne și consumă salate

Pentru a reuși să slăbești cât mai sănătos este important sa păstrezi un echilibru între consumul de carne și cel de salate. Este esențial să nu depășești cantitatea de carne care îți asigură necesarul de care ai nevoie. Te poți orienta către salate din toate legumele pe care le vei stropi cu zeamă de lămâie.

5. Redu carbohidrații și consumul de zahăr

Este important să elimini din dieta ta junk food-ul precum chips-urile sau snacks-urile. De evitat sunt și dulciurile. Zahărul pe care îl conțin este inamicul siluetei tale. Alegând să ai grijă de alimentația ta vei reuși să ai o siluetă armonioasă și să atingi greutatea ideală.

Tu cum reușești să îți menții greutatea?

MA GASESTI SI PE RETELELE SOCIALE<br>Share on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
0

You may also like

21 de comentarii

    1. Multumim pentru sfaturi foarte utile! Eu chiar nu mananc carne,ador salatele,sper sa dau jos cateva kg

  1. Din fericire eu nu prea am probleme cu kg in plus si sincer daca ar fi cazul sa ti. Un fel de “dieta” nu as putea rezista. Sunt mult prea pofticioasa:))

    1. Salate de măcar de două ori pe zi,apă multă și măcar 30 de minute de mișcare. Și,evident,eu sugerez renunțarea la orice produs care vine de la animale. Produsele vegetale sunt mult mai sănătoase și conțin tot ce are nevoie corpul.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.