5 trucuri care te ajută să ai o siluetă de invidiat

Un stil de viață sănătos ne ajută să ne menținem în formă, să avem o siluetă admirabilă, o piele sănătoasă și o gândire pozitivă. Atunci când suntem în cea mai bună formă, suntem mai energici și plini de viață. O stare generală de bine se situează la limita dintre gândire, mod de viață și alimentație. Pentru a fi cât mai pozitivi și plini de vitalitate avem nevoie de anumite trucuri. Eu recurg la anumite trucuri pentru a-mi menține greutatea și a mă simși cât mai bine în pielea mea.

 Iată cinci trucuri pe care le-am introdus în rutina mea și care mă ajută să fiu într-o formă mai bună:

1. Începeți ziua cu un mic dejun sănătos

Micul dejun este cea mai importantă masă a zilei. Se spune că ziua bună se cunoaște de dimineață. După cât de energici ne vom începe ziua așa o vom continua. Un mic dejun sănătos asigură energia zilnică necesară organismului. Sunt foarte atentă la ceea ce consum dimineața, pentru că uneori se întâmplă să nu iau prânzul la ora la care ar trebui, dar, niciodată, nu sar peste micul dejun.
Legumele și fructele fac parte din alimentația mea și fiecare mic dejun trebuie să aibă măcar un fruct sau o legumă. Și pâinea prăjită este preferata mea, parte a micului dejun. Fie că aleg să o degust cu unt sau miere, în fiecare zi folosesc prajitor de paine pentru a-mi face deliciosul mic dejun. Nu uitați că avem nevoie și de carbohidrați și o felie de pâine nu omoară pe nimeni. Să consumi dimineața o felie de pâine prăjită alături de un iaurt de băut este sănătos și îți oferă energie pentru întreaga zi.

2. Importanța sportului

Sedentarismul este dăunător sănătății întregului organism și încurajează obezitatea. Este ideal să facem mișcare ori de câte ori putem. Spre exemplu, eu prefer să urc scările până la ușa casei și evit pe cât posibil liftul. Mersul pe jos este și el preferatul meu. Decât să merg 2-3 stații cu autobuzul, prefer să parcurg distanța pe jos. Evident că fac acest efort doar atunci când nu mă grăbesc.
Sportul ne ajută să avem un corp sănătos și un psihic bun. Pentru mine o alergare prin parc mă ajută să ma relaxez și să am un tonus mai bun. Sportul este aceea pastilă de care încerc să devin dependentă, chiar dacă nu îmi permite timpul să ajung la sală, fac exerciții acasă.

3. Mâncare sănătoasă și sățioasă

Sunt anumite alimente care nu ar trebui să lipsească din alimentația noastră. Pe lângă produsele lactate, legume și fructe, în fiecare zi consum carne. Important este și gustul  alimentelor pe care le consumăm. Uneori prefer să combin iaurtul cu cereale, fructe sau cu miere și să îl fac și mai gustos și mai sănătos. Carnea aleg să o prepar în moduri cât mai diferite și cât mai sănătos. Este important să știm cum fragezim carnea. Uneori aleg s-o marinez pentru a-i da un gust desăvârșit, alteori aleg ciocanul pentru șnițele pentru a o face cât mai moale.

4. Evit alimentele de tip fast-food

Deși uneori sunt prinsă cu treburile prin oraș, sar peste prânz sau cină, evit cât de mult pot mâncarea de tip fast food. O pară sau o banană, miezul de nuca sau alunele pot fi o gustare delicioasa, sățioasă și sănătoasă. Asta nu înseamnă că nu știu ce gust are pizza sau că nu mai mănânc o shaorma când și cânt. Problema este că fac asta o dată pe lună sau chiar mai rar pentru că nu pot rezista tentației de fiecare dată și o mică aroganță de acest gen este permisă.

5. Consum minim doi litri de lichide pe zi

Hidratarea este esențială pentru organism. Consumul de lichide este vital pentru sănătate. Evit sucurile și băuturile și consum apa plată zi de zi. Prefer să beau din sticle mici pentru a putea ține contul. La început poate părea un chin să bei atât de multă apă, dar organismul se obișnuiește. În primul rând, dimineața, pe stomacul gol, este indicat să beți un pahar de apă. Se zice că această apă curăță organismul și este foarte benefică. În plus, taie din pofta de mâncare și în felul ăsta nu mai mănânc atât de mult.

Aveți vreun truc pe care-l folosiți zilnic?

MA GASESTI SI PE RETELELE SOCIALE
Share on Facebook71Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0

You may also like

39 de comentarii

  1. Îmi place sa ma mențin în forma dar din păcate nu prea țin cont de ceea ce este bine, doar punctul 2 îl respect in rest…

  2. In ultima luna am incercat sa o las mai usor cu mancarea. am scos din paine, am renuntat la tocanite in favoarea mancarurilor mai usoare si fara sa fac efort prea mare am dat 2 kg jos. E putin pentru mine, dar e bine si asa.

  3. Din lista cu recomandari pe care ai facut-o eu nu pot bifa decat ultimele doua. Cu toate astea, sunt destul de norocoasa. Niciodata nu am depasit greutatea potrivita inaltimii mele, ba chiar din contra, am avut perioade in care am fost mai slaba decat ar fi trebuit.

  4. Eu tocmai ma obisnuiesc cu partea de mic dejun, dupa ce aproape toata viata am sarit peste el. Conteaza foarte mult organismul, metabolismul, dar trucurile tale sigur se aplica pe oricine isi doreste un stil de viata echilibrat si nu doar o silueta de invidiat.

  5. Este bine sa te mentii la o anume greutate (pe care o considera fiecare oportuna) iar in cazul in care ai depasit-o sa iei astfel de masuri!

  6. Si eu am inceput de cateva saptamani sa am grija cu alimentatia si, de cand am inceput sa mananc sanatos si sa fac miscare constant, chiar se observa rezultate, atat pe cantar, cat si la nivelul energiei cu care fac orice lucru.

  7. Nici eu nu mananc dimineata. Seara ne adunam toti prin casa si atunci mananc de rup. Totus, o mostenesc pe mama, nu sunt o grasa, dar nici nu am o silueta de invidiat. Ma consolez cu gandul ca la varsta mea nu ma mai alege nimeni, dar e bine , totusi, sa te simti bine in pielea ta.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *