Vacanță pe cont propriu sau agenție de turism

trevi-fountain-min

Încă de mică am fost învățată ca măcar o dată pe an să am parte de o vacanță. Această tradiție mi-am păstrat-o și astăzi și în fiecare an merg măcar o dată într-o vacanță în afara țării. Nu mi-a fost teamă să mă duc până în Grecia nici măcar atunci când fetița mea avea avea 8 – 9 luni. Nu mă lăsa sufletul s-o las acasă și am plecat împreună cu ea și nu regret nici o clip. Este puțin mai greu să pleci cu un copil după tine, dar ne-am asumat aceste lucruri.

pamukkale-turcia-minAgenția de turism are oferte pentru toate buzunarele

Agenția de turism ne-a scos din încurcătură de cele mai multe ori. De obicei ne stabilim un buget pe care să-l folosim pentru transport și cazare și trebuie să ne încadrăm în el. Site-urile agențiilor de turism îmi sunt de un mare ajutor pentru că așa pot vedea ofertele la circuite sau la city break-uri și în funcție de buget să-mi pot alege exact unde vreau să merg în vacanță.

În ultimii ani am cam rămas fidelă Greciei și am fost pe câteva insule. Prețurile pentru vacanțele în Grecia sunt mult mai accesibile și distanța de parcurs până acolo este foarte scurtă. Iubesc fructele de mare și aici se găsesc din belșug. Mănânc fructe de mare proaspete la prețuri bune, ceea ce nu este valabil și în țara noastră. La noi plătești pe o porție de fructe de mare cât nu face și în plus, ai șanse mari să le găsești congelate.

Mi-aș mai dori să-mi fac o vacanță în Turcia. Am fost o singură dată cu mașina și am avut impresia c-am făcut o veșnicie. Poate că m-aș mai duce acolo dacă aș găsi o ofertă bună cu avionul. Ofertele pe această destinație sunt puțin mai scumpe, dar acolo nu mai cheltuiți mare lucru. Resorturile sunt gândite în așa manieră încât să aveți toate distracțiile posibile în interior și să nu mai aveți nevoie de altceva. La câtă mâncare este acolo, sigur plecați și cu câteva kilograme în plus. Câteva astfel de oferte puteți vedea pe site-ul celor de la Filadelfia Group.

trevi-fountain-minVacanţa pe cont propriu

În momentul în care alegem o vacanță pe cont propriu este bine să mergem pe cont propriu, deși nici în iarnă când am ales un hotel din Predeal nu am fost pe cont propriu și am ales tot o agenție de turism. Totuși, pentru a merge la munte sau la mare, o poți face pe cont propriu în urma unei analize amănunțite asupra prețului și a calității oferite. Consider că

Vacanța în afara țării este programată din timp și în acest caz evit să merg la ghici. Prefer să-mi fac rezervare din timp și de acest lucru se ocupă o agenție. Cred că de 2 ori am mers pe mâna mea și atunci am avut ceva emoții precum că nu am reușit să parcurg toți pașii necesari și că rezervarea mea nu s-a făcut. Am aceste temeri pentru că o dată s-a întâmplat să nu-mi găsească rezervarea și am avut mare noroc că am mai găsit locuri libere la hotelul la care vroiam noi.

Alegi o vacanță pe cont propriu sau optezi pentru o agenție de turism?

MA GASESTI SI PE RETELELE SOCIALE
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0

You may also like

14 comentarii

1. Depinde unde merg. De exemplu, sotul meu se gandeste sa merge in Grecia pe cont propriu. La Paris, ca sa iau la intamplare o alta destinatie, mi-ar placea totusi sa merg printr-o agentie.

2. In general am cerut “ajutorul” agentiilor de turism, pentru ca nu prea imi place sa stau sa ma complic si sa caut transport…hoteluri si restul. 😀

3. si pe cont propriu e bine, mai ales daca nu ai planificat din timp, dar si prin agentie parca ai parte de oferte mai bune. Important e sa alegi o agentie mare, serioasa, nu una aparuta ieri ca mor cand ii vad pe la TV ca se plang ca au dat 600 de euro pe o excursie un CucuBau si a fugit agentia cu banii :))

4. Eu as merge pe cont propriu, in zilele noastre cand sunt sute de oferte si le gasim la indemana cu ajutorul internetului, cred ca nu mai avem nevoie de o agentie.

5. De regula prefer sa merg pe cont propriu, mai ales de cand ne place sa navigam online, in cautare de atat de multe locuri faine…pe care ne place sa le descoperim singuri 🙂

6. In principiu, am ales sa ne organizam singuri vacantele pentru ca nu reuseam niciodata sa plecam in ziua x .
    Anul acesta e un pic diferit pentru ca gasca cu care plecam se ocupa de tot si se pare ca au ales o agentie de turism

7. Daca ma intrebi pe mine eu aleg intotdeauna agentia. Singura – pt ca nu am partener-a de calatorie – nu m-as aventura nici in ruptul capului, de nebuna… 😀 Eu, de 13 ani merg cu agentii de turism iar uneori am plecat pe cont propriu, dar la rude sau la o prietena in Germania. Dar ca sa merg hai-hui prin lume pe cont propriu… nu prea….