Eroina Clementina 1 (recenzie)

Clementina este titlul unei cărți pe care am văzut-o recomandată de foarte multe persoane. Asta m-a convins și pe mine s-o aleg. Eram în căutarea unei cărți pentru fetița mea care să fie plină de acțiune, ușor de înțeles și de citit și mi-am îndreptat atenția spre aceasta. Unul dintre criteriile de care am ținut cont a fost faptul că fetița mea își dorea cărți de 100 de pagini. Doamna învățătoare le-a tot spus că ar trebui să termine o carte pe săptămână și în felul ăsta are șanse mari ca cartea de care se apucă să o termine atât de repede pe cât și-ar dori doamna învățătoare.

Paddington sare în ajutor este următoarea carte pe care o va citi

Despre Eroina Clementina – Sara Pennypacker

Titlul: Eroina Clementina
Autorul: Sara Pennypacker
Pagini: 130

Personajul principal este Clementina, o fetiță cu bucle roșcate, inventivă și isteață. Fetița este în clasa a III a și este mereu certată că nu este atentă la lecții. Ea observă lucruri pe care ceilalți nu le văd, iar soluțiile pe care le găsește sunt printre cele mai originale. Intențiile sale bune nu sunt apreciate de cei din jur. De cele mai multe ori este chemată în biroul directoarei, dar și aici reușește să facă programeze acesteia întâlniri fără ca ea să știe.

Clementina este prezentată făcând numai nebunii. Acestea încep de la tăierea și vopsirea părului până la lipire dopurilor de sticlă pe pantofi. Împreună cu prietena sa, Margaret, trăiesc nenumărate experiențe de neuitat. Momentul Cristinei preferat a fost atunci când Clementina și-a lipit dopurile sticlelor de bere de la subsol, pentru a-și face pantofi de step.

De ce merita citita:

Sunt sigură că o să vă surprindă acțiunea captivantă, iar întâmplările comice o să vă amuze copios. Cartea se citește ușor și este perfectă pentru toate vârstele deși pentru copii o să fie de un real interes. Chiar o recomand tuturor copiilor pentru că întâmplările acesteia vă vor aduce zâmbetul pe buze și n-o veți lăsa din mână prea ușor. Cartea o puteți găsi pe Libris.

Voi ce mai citiți în perioada asta? Vă plac cărțile pentru copii?

You may also like