În ultimii ani un număr tot mai mare de persoane au devenit fidele achizițiilor online. Foarte mulți administratori de magazine s-au pliat pe cerințele clienților și s-au adaptat vremurilor actuale, realizând în paralel munca fizică și online. Deși am putea crede că administrarea unui magazin engross online este mai ușor de realizat, în realitate lucrurile nu sunt deloc facil de realizat. Dacă atunci când achiziționăm produse din magazinele fizice doar mergem și probăm și apoi de idei dacă vom cumpăra produsele.

În cazul magazinului online vânzătorului și administratorului le revin o serie de sarcini. Persoane le care se ocupă de gestionarea unui magazin online trebuie să fie prompți în preluarea comenzilor. Aceștia trebuie să răspundă la mesajele clienților într-un timp cât mai scurt. Munca pentru un magazin online implică multă muncă fizică din partea angajaților.
Angajații trebuie să aibă grijă să realizeze cele mai reușite poze cu produsele care sunt supuse vânzării, pentru a reda cât mai fidel realitatea. Asta dacă nu există un buget pentru realizarea unor fotografii profesionale. În cazul articolelor vestimentare pot apărea probleme legate de diferența de nuanțe și de calitatea materialului. În poze pot apărea diferențe cu până la două nuanțe, acest lucru poate duce la un retur al produsului din partea clientului. De asemenea, produsul nu poate fi încărcat în magazinul online fără o descriere completă și fără specificațiile aferente. În cazul produselor electrocasnice, spre exemplu, trebuie menționate toate detaliile tehnice necesare, pentru a informa corect cumpărătorii.
Un alt aspect care nu trebuie deloc neglijat, este reprezentat de concurența prețurilor din mediul fizic, dar și cel online. În mediul online, majoritatea magazinelor oferă destul de des reduceri, oferte, transport gratuit, prețuri promoționale, etc.
Munca din spatele unui magazin online engross
Majoritatea persoanelor care plasează comenzi în mediul online, vor să sosească la ei comenzile în cel mai scurt timp. Sunt cazuri în care un produs nu mai este pe stoc, însă administratorii magazinului nu au reușit să îl scoată de pe site sau să menționeze că produsul nu se găsește momentan pe stoc. Astfel de situații pot crea momente neplăcute, iar clienții pot fi nemulțumiți. Munca pentru un magazin engross online implică efort fizic și intelectual, este necesar să se creeze un site atrăgător care mereu trebuie să aibă conținut reactualizat. De altfel, munca aceasta implică și procesul de ambalate și pregătire a coletului, pentru a fi expediat clientului. Și uneori, treaba administratorilor și angajaților nu se termină aici. Există posibilitatea ca un potențial client să nu fie mulțumit de ceea ce primește și angajații trebuie să se preocupe de retur, primirea comenzii , returul banilor sau plasarea unei noi comenzi. Muncă într-un asemenea magazin implică multe sarcini și îndatoriri pe care cei care se ocupă de gestionarea lui trebuie să le îndeplinească.
15 comentarii
Informații utile.
Multumim pentru informatii.
Mulțumim pentru acest articol și pentru informații !
Mie mi-ar placea sa am un magazin micut si sa cumpar de la magazinele care vand en-gross. Este un vis de-al meu si lucrez la asta.
Cu siguranță nu este deloc ușor să administrezi un magazin online.
Cu siguranta e foarte multa munca in spatele unui magazin online. Stiu asta pentru ca am lucrat o perioada scurta pentru unul, dar nu am putut sa rezist ritmului de lucru.
Mersi pentru informații… Foarte util articolul
Nu este usor, dar cu siguranta tehnologia ne ajuta mult.
Am un magazin online si recunosc ca nu mi-e usoara intretinerea lui.
Mi-ar placea sa am un magazin online, desi stiu cat de multa munca este.
Foarte utile informațiile.
Este destul de greu sa administrezi un magazin de acest tip, dar cu pasii potriviti, sigur reusesti!
Utila informație
Mi se pare un mare efort administrarea unul magazin online care vinde en gross…
Mulțumim, eu una în pandemie nu mi-am comandat online, am așteptat sa treacă și mi-am cumpărat după