SEO și de ce depinde afacerea ta de acest proces?

Oricine are o afacere în mediul online și încearcă din răsputeri să o aducă pe un loc fruntaș în rezultatele generate de Google trebuie să știe că forțările sale sunt inutile dacă nu o face prin mijloacele potrivite.

SEO, adică procesul de Search Engine Optimization este un termen pe care îl folosește azi industria e-commerce și vizează optimizarea site-urilor web. Putem spune despre motoarele de căutare că reprezintă metode extrem de folosite în prezent, pe internet, prin care utilizatorii caută produse ori diverse informații de interes.

Este un proces față de care ar trebui să manifesți interes dacă ai un business online? Cu siguranță! Mai mult decât atât, poți spune despre SEO că în funcție de cât de bine îi aplici strategiile, chiar va dicta viitorul afacerii tale. Iată de ce astfel de practici e de preferat să le lași pe mâna unor persoane experimentate, unei agenții de digital marketing care se recomandă printr-un portofoliu extins de clienți, prin serviciile complexe pe care le ofera. eAdvertising este un astfel de nume, despre ale cărui serviciu te poți informa detaliat pe site-ul lor. Poți lua legătura cu agențtia pentru a primi și alte detalii care ar putea să te convingă că ai nevoie de astfel de servicii.

 De ce are nevoie site-ul tău de SEO?

Când spun site mă refer implicit la afacerea din spatele acestuia. După cum la rândul tău procedezi cel mai probabil, la fel și utilizatorii accesează de obicei doar primele zece rezultate – cel mult, afișate de Google pe prima pagina.

Acesta trebuie să devină obiectivul tău – de a-ți aduce site-ul în primele rezultate, însă ai în vedere că doar prin practici legale, să spunem așa, ai șanse să te menții pe poziții, fără a fi sancționat de motor. Naturalețea conținutului de pe site, dar și din off-page, relevanța cuvintelor cheie, fie short, fie long-tail, precum și alți factori vor contribui în acest sens.

Mai pe scurt spus, cu cât este mai mult traficul generat de site-ul tău, cu atât poți să atragi mai mulți clienți, pe care să îi fidelizezi cu timpul și care la rândul lor îți pot recomanda serviciile și produsele.

Ca să te poți menține pe poziții trebuie ca eforturile să fie pe măsură. Încerci să le faci tu, deși nu îți recomand dacă nu ai cunoștințe de specialitate, sau lași totul pe mâna unei agenții experimentate. În fiecare zi tu trebuie să aduci îmbunătățiri site-ului tău, pentru a-l păstra pe poziții. Poți face asta?

Trebuie să investești permanent, doar așa ai șanse să crești în direcția potrivită, să îți propulsezi business-ul pe un loc fruntaș. Când nu ai priceperea pe care acest proces îl implică, agenția potrivită va face treaba în locul tău. Atât partea de SEO On Page, ce ține de optimizarea site-ului, cât și cea de SEO Off Page, care se face prin link-uri ce duc către site-ul tău, prin apariții în presa, etc., sunt importante. Află mai multe despre acest subiect pe e-advertising.co și apoi începe să cântărești lucrurile, pentru a lua decizia care îți va avantaja afacerea.

MA GASESTI SI PE RETELELE SOCIALEShare on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
0

You may also like

20 de comentarii

  1. SEO e foarte important atunci când vrei să fi vizibil in mediul online, sa te stie lumea și cred ca trebuie sa apelăm la specialiști pentru partea asta.

  2. Cred ca procesul complet de SEO e mult mai complex decat realizam… am ceva notiuni la capitolul SEO, dar sunt multe pe care sa le invat. Un specialist e binevenit!

  3. Acesta este un aspect dupa care ma ghidez in ceea ce priveste materialele create pentru blogul meu : ) Sper sa realizeze cat mai multe persoane ca este un beneficiu sa ai asemenea cunoastinte sau ca este nevoie de cineva care sa te ajute pe acest drum.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.