Importanța unei alimentații sănătoase pentru o sănătate de fier

Pentru a avea o siluetă frumoasă și o viață sănătoasă este esențial să avem grijă de alimentele pe care le consumăm. Multe persoane care au probleme legate de greutatea corporală, urmează diete nesănătoase sau recurg la înfometare si ajung, în cele din urmă să se imbolnaveasca. Sunt printre noi persoane care au intoleranță la anumite ingrediente alimentare. Persoanele care suferă de diabet, boli de inimă sau afecțiuni cronice au nevoie de un regim alimentar. Este extrem de important ca alimentele pe care le consumăm să nu ne afecteze sănătatea.

Importanța unei alimentații echilibrate

Pentru a ține la distanță problemele de sănătate, ne vom concentra asupra alimentelor care fac bine organismului nostru. Este ideal să avem în dieta noastră alimente care să conțină nutrienți necesari de care organismul nostru are nevoie. O dietă echilibrată, care se bazează pe alimente sanatoase, reduce posibilitatea apariției anumitor boli. Alimentele pe care le consumăm pot întări sistemul osos și pot asigura bunul mers al funcțiilor organismului. O dietă sănătoasă se bazează pe o alimentație echilibrată și diversificată.

Reguli pentru o alimentație sănătoasă

Pentru ca organismul nostru să nu fie afectat de alimentele ,,rele” este de preferat să consumăm multe fructe, legume, fibre dietetice și cereale integrale. De evitat, sunt acele alimente bogate în grăsimi, zahăr și sare. Importante sunt și cantitățile pe care le consumăm. Cel mai potrivit ar fi să ne formăm un anumit program alimentar și să respectăm regula de aur a celor trei mese zilnice.

Micul dejun reprezintă cea mai importantă masă a zilei.  El ne asigură energia de care avem nevoie pe durata întregii zile pentru a ne îndeplini activitățile. Este bine să ne formăm anumite obiceiuri alimentare și să îi învățăm pe cei mici ce alimente sunt de evitat și ce anume este de preferat sa consumăm. În fiecare zi trebuie să asigurăm organismului nostru cel puțin 400 de grame de fructe și legume. Corpul nostru are nevoie și de un maxim de 30% grăsime. În cazul zahărului și al sării,  ne vom preocupa dar nu exagerăm cu adăugarea lor în alimentele pe care le consumăm.

Rolul alimentelor bio

Specialiștii în nutriție ne recomandă o alimentație bio pentru a reuși să ținem la distanță problemele și pentru a ne întări imunitatea. Alimentele bio, cum ar fi legumele, fructele proaspete sau cele uscate, au un gust unic, natural. Aceste alimente reprezintă o sursă de hrană calitativă în nutrienți. Alimentele bio sunt lipsite de prezența substantelor chimice. Acestea au un mare conțțnut de antioxidanti. Prezintă multe avantaje alimentația bio, de aceea este recomandabil să ne formăm o dietă cu o asemenea sursă de hrană.

Cât de orientați sunteți către o alimentație sănătoasă?

MA GASESTI SI PE RETELELE SOCIALEShare on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
0

You may also like

26 de comentarii

  1. Consum multe fructe si legume proaspete! Îmi place sa am grijă de sănătatea mea! Multumesc pentru articol! Foarte importante sfaturile tale!

  2. Mananc cat mai sanatos,in special carne de curcan,peste,foarte rar carne de porc,fructe si legume proaspete!

    1. Un articol foarte util multumim frumos, incerc sa mănânc cât mai sănătos consum multe fructe si legume

  3. Îmi place să consum multe fructe si legume ,dar și cu dulciurile cam exagerez,nu aș rezista fără ele ! Mulțumim pentru sfaturi draga mea !

  4. Foarte bune sfaturile… Dacă as reuși sa mănânc dimineața ar fi super..
    Și mai puține dulciuri

    1. Incerc sa gătesc cat mai sănătos în sensul că evit prajelile,grădinile și prefer să fac dulciuri în casă decât să cumpăr.Dar seminte de chia sau mai stiu eu ce chiar nu am mancat

  5. Semintede chia consum si eu, nu chiar regulat dar in orice caz am facut progres. Inainte nici nu stiam de ele :)) Acum fac si budinca calda si rece,in iaurt sau alte combinatii.

  6. Eu incerc cat de cat să mănânc sănătos dar mai dar calul deoarece sunt foarte pofticioasă.

  7. Este foarte impta alimentatia pentru a fi sanatosi si cu imunitatea ridicata. Multumi pt informatiile foarte utile, noi incercam sa mancam cat mai multe fructe si legume!

  8. Un articol foarte util multumim frumos, trebuie să avem grijă de alimentația noastră si sa mâncăm cât mai sănătos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.