Cinci metode care îți oferă energie zi de zi

Obiceiurile nesănătoase pe care le avem ne pot afecta organismul. Astfel, ne putem simți obosiți, lipsiți de vlagă sau chiar deprimați. Este important să fim în formă pentru a putea să ducem la bun sfârșit activitățile de zi cu zi. Totul stă în mâinile noastre. De noi depinde starea de energie pe care o putem avea pentru a fi cât mai activi. Iată cinci metode care ne vor asigura o stare de bine și care ne vor ajuta să avem mai multă energie:

1. Consumă fructe zilnic

O alimentație sănătoasă este în strânsă legătură cu energia pe care o avem nevoie de vitamine și de nutrienți cu care să ne hrănim. Sfatul medicilor presupune un consum zilnic de fructe. Se spune că un măr consumat zilnic ne salvează de multe proble, în plus este foarte sănătos și pentru dantură pentru că se curăță foarte bine.

Consumul de lichide este foarte important, iar medicii recomandă să bem minim doi litri de lichide. Apa plată este cea mai indicată. Dacă nu suntem atât de mari consumatori de fructe, putem face o combinație pe care le putem introduce într-un storcator de fructe și să obținem un suc bun și sănătos. Un pahar de suc natural, pregătit de noi înșine, poate reprezenta gustarea savuroasă și sănătoasă dintre mese.

2. Mișcarea este cheia unei sănătăți de fier

Putem opta pentru un abonament la o sală de fitness sau putem face mișcare la noi acasă. Pentru o stare pozitivă de spirit,  poți alege să pui muzica preferată și să faci exerciții pentru a lucra anumite zone ale corpului. Să faci sport și să apelezi la proteine este  o formulă care te ajuta să ai un tonus de invidiat.

3. Odihnește-te suficient

Este necesar să avem un somn odihnitor pentru a fi cât mai în formă. Un somn de noapte trebuie să aibă cel puțin 7-8 ore. În perioadele în care te simți mai obosit poți să încerci să mergi mai devreme la culcare sau chiar să îți iei o pauză de somn de după amiază dacă este posibil. Poate că ar ajuta și ceva mai multe vitamine care să ofere corpului un plus de energie. Dacă consideri că dormi suficient de mult și starea de oboseală persistă este posibil să intervină și alte probleme și poate că niște analize ar putea ajuta în acest caz.

4. Ține cont de ritmul corpului tău

Organismul nostru este primul care ne transmite anumite semnale că ceva nu este în regulă cu noi. Este important ca activitățile mai solicitante să fie îndeplinite în prima parte a zilei, atunci când suntem mai energic și mai odihniți. Vom lăsa pentru după amiază activitățile mai ușoare.

5. Pune stăpânire pe gândurile tale

Fiecare dintre noi consideră că știm ce este mai bine pentru noi. Este important să nu ne încarcăm memoria cu lucruri negative. Ideal ar fi să ne impunem anumite scopuri de atins pentru a ne afla în cea mai bună formă. Să ne construim un mod de viață și să ne organizăm eficient timpul pentru a fi plini de energie.

MA GASESTI SI PE RETELELE SOCIALEShare on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
0

You may also like

14 comentarii

    1. Ușor de zis… greu de făcut…eu stau cam nasol cu somnul…cu stresul…și cu gândurile…prea multe…încă nu am găsit cât de cât un echilibru

  1. Mulțumim pentru aceste minunate sfaturi ,sport fac pe fiecare zi,fructe mănânc ,însă cu somnul mai puțin ,nu prea reușesc să dorm cât trebuie ,ziua nici atât și chiar de multe ori mă trezesc mai obosită decât mă culc .

  2. Îmi plac mult de tot acest tip de articole.
    Cele 5 metode sunt benefice pentru toată lumea, pentru a avea o viață un pic mai bună.
    Câteodată fac prostia să sar peste exerciții și se vede diferența, sau îmi stric somnul.

  3. Mulțumim de sfaturi!!! Eu chiar mănânc fructe . Cu somnul este problema . Am un bebe care dabia a început să meargă si vrea numai pe jos . Asa ca somnul meu se cam duce.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.