Bărbatul care n-a mai sunat – Rosie Walsh (recenzie)

Îmi aleg cărțile pe care urmează să le cites în funcție de copertă sau în funcție de recenziile citite. Nu prea se întâmplă să iau cărți la întâmplare tocmai în ideea de a merge la sigur și de a citi ceva frumos care să-mi rămână în suflet o perioadă. Așa s-a întâmplat în cazul de față când mi-am ales Bărbatul care n-a mai sunat de pe Libris în urma unei recenzii.

barbatul care n-a mai sunat

Șase zile perfecte, apoi el a dispărut

Sarah Mackey este fix genul de personaj care îmi place mie. Ambițioasă, bătăioasă și imperfectă. Un accident teribil de mașină îi distrusese familia și Sarah fusese măcinată de vină. Nu putea să stea în locul unde copilărise alături de Hannah, unde alergase cu ea de mână, unde campase de nenumărate ori și unde Hannah nu mai era. Nu putea să își vadă părinții suferind zi de zi și căutând tot mai mult alinarea în alcool. A crescut în Anglia, dar în ultimul timp s-a stabilit în America.

Îl cunoscuse pe Reuben, un american chipeș și ambițios. El este un doctor care merge în spitalele pentru copii și încerca să le aline suferința. Ceea ce face el se cheamă terapie prin zâmbet. Meseria lui pune bazele unei fundații non profit. Amândoi își dedicau viața acestui proiect. Se căsătoriseră și erau împreună de 17 ani. O perioadă suficient de lungă în care amândoi credeau că sunt fericiți, deși nu erau. Erau colegi de pat și de apartament, colegi de serviciu, dar nu soț și soție. Se despart amiabil. Le rămân amândurora aceeași cauză și aceiași prieteni comuni.

Întoarsă în Anglia pentru comemorarea accidentului care îi lăsase răni adânci în suflet, Sarah îl întâlnește din întâmplare pe Eddie. El era chipeș și extrem de amuzant. Conversația ce durează câteva minute o smulge pe Sarah din mijlocul frământărilor interioare. Povestea lor se înfiripă treptat chiar dacă se construiește un un fundament nesigur. Ea locuia în America, el avea o viață în Anglia. Ea trebuia să se întoarcă acasă la ea, el avea o excursie planificată în Spania. Se despart cu promisiunea unei revederi, cu promisiunea unor conversații telefonice și cu conștientizarea situației dintre ei: se îndrăgostiseră. Există un viitor pentru ei, trebuia să existe unul.

Imaginează-ți că te întâlnești cu un bărbat, că petreceți împreună șase zile de neuitat și că te îndrăgostești nebunește de el. Sentimentul este reciproc, o simți cu toată ființa ta. Așa că, atunci când pleacă într-o călătorie și promite să te sune de la aeroport. nu ai nici un motiv să crezi că n-o va face.

Dar el nu mai sună ….

Vă las să descoperiți finalul acestei povești. Povestea este frumos conturată de autoare și plină de detalii.

Barbatul care n-a mai sunat este o carte frumoasă pe care o recomand. Este o poveste sensibilă și plină de farmec. M-a cucerit această carte! O găsiți pe site-ul celor la de Libris.ro la reducere în această perioadă.

MA GASESTI SI PE RETELELE SOCIALEShare on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter