Orice persoană care deține o afacere mai mică sau mai mare își dorește ca aceasta să fie cât mai prosperă și să nu întâmpine probleme economice. Lansarea oricărei afaceri este lentă, de aceea trebuie să avem grijă să ținem pasul și să facem tot posibilul pentru ca afacerea să fie pe drumul cel bun. Un gând, o motivație, o sumă de bani și persoane de încredere, sunt importante pentru a pune bazele unei afaceri. Însă pot apărea și probleme economice care pot periclita bunăstarea companiei. Iată cinci sfaturi pentru situațiile în care într-o companie au loc crize de declin economic.
1. O promovare cât mai bună
Pentru a putea face cât mai cunoscută o afacere este necesar să apelăm la mediile de promovare. Astfel, informațiile cu privire la un produs sau o companie ajung la un număr mare de persoane. Este nevoie de promovarea afacerii pe tot parcursul existenței companiei. Cu atât mai mult în perioada de insolventa nu trebuie să neglijăm deloc promovarea companiei. O bună publicitate poate ajuta la relansarea companiei, la crearea unei imagini pozitive și la înregistrarea succesului. Trebuie să alegem cele mai potrivite alternative de promovare a afacerilor noastre.
2. Tratează produsele și compania ca pe unele de mare succes
Chiar dacă te afli într-o perioadă mai grea pentru compania ta trebuie să faci calcule și nu să vezi doar pierderea, ci să gândești cât mai pozitiv și să mergi pe premisa că vei reuși să depășești situația. Poți apela la un calculator impozite auto 2018 pentru a ști care sunt toare dările pe care trebuie să le plătești către stat, precum și adăugarea celorlalte cheltuieli. Încearcă să pui produsul tău într-o lumină cât mai bună și să îl faci să strălucească în fața publicului, să fie admirat.
3. Concentrează-te pe publicul căruia te adresezi
Între companie si public trebuie să existe o cât mai bună comunicare. De altfel trebuie să se realizeze si să se mențină o relație de fidelizare cu publicul. Este important să cunoaștem nevoile publicului căruia ne adresăm. Putem aduce îmbunătățiri serviciilor oferite sau putem apela la acordarea de discounturi mici, dar atrăgătoare, în perioada de criză economică.
4. Oferă alternative clienților
La fel cum un produs sau o companie pot avea probleme de ordin economic, și clienții au probleme lor proprii. Pentru a fi cât mai ușor atât companiei cât și clienților, puteți sa le oferiți alternative pe termen scurt care vă vor aduce banii mai repede.
5. Menține o legătură cu angajații
Angajații unei companii sunt o echipă care cu timpul devin o familie. De aceea, ei trebuie să fie informați cu privire la situația companiei și să înțeleagă problema. Având sprijinul angajaților, compania va trece mai ușor peste probleme.
17 comentarii
Cred ca angajatii companiei aflate in insolventa ar trebui sa fie uniti.
Încerc să fiu mai cumpărată în privința cumpărăturilor și să cumpăr doar strictul necesar
Multumesc pentru sfaturi voi tine cont de ele.
Cu toți avem probleme economice la un moment dat, sunt binevenite sfaturile acestea
Ai enumerat fix lucrurile esentiale pe care trebuie sa le aiba in vizor o firma care este in perioada de instabilitate economica. Cel mai important este sa isi pastreze angajatii aproape.
O companie serioasă cred că așa ar trebui să procedeze.
Mulțumim pentru sfaturi
Sincer eu nu sunt buna ca si patroana, daca as avea vreun business cred ca as da faliment din prima :))
Bine ca nu am afacerea mea ca eu nu fac fata in astfel de situatii. Pentru mine instabilitatea economica si insolventa sunt un fel de apocalipsa. Iti dai seama in se nervi si stres as trai? Mai bine lipsa.
Este o responsabilitate foarte mare atunci cand detii o afacere proprie. Ai punctat foarte bine care ar fi cele mai imortante aspecte de a tine cont in astfel de cazuri.
nu stiu daca as reusi sa gasesc solutiile potrivite, insa intotdeauna e bine sa te documentezi si sa vezi cum au reusit ceilalti. nu e musai sa se aplice motamo, dar macar ca si inspiratie
Cei care au o afacere trebuie sa tina cont de aceste sfaturi. Acestea fac diferenta.
Cred ca promovarea si o echipa unita sunt solutia atunci cand iti doresti o afacere de succes.
Aș apela la o firmă de specialitate pentru a mă ajuta.
Este destul de greu sa te descurci in aceste vremuri de criza, dar cu o buna organizare si planificare pana la urma poti reusi.
Cu siguranta se poate trece si peste o astfel de perioada, cu o organizare foarte buna.
In astfel de situatii clientii si angajatii fac ca lucrurile sa mearga cat de cat ok, de aceea firmele trebuie sa pastreze o buna comunicare.