5 sfaturi pentru perioadele de instabilitate economică

Orice persoană care deține o afacere mai mică sau mai mare își dorește ca aceasta să fie cât mai prosperă și să nu întâmpine probleme economice. Lansarea oricărei afaceri este lentă, de aceea trebuie să avem grijă să ținem pasul și să facem tot posibilul pentru ca afacerea să fie pe drumul cel bun. Un gând, o motivație, o sumă de bani și persoane de încredere, sunt importante pentru a pune bazele unei afaceri. Însă pot apărea și probleme economice care pot periclita bunăstarea companiei. Iată cinci sfaturi pentru situațiile în care într-o companie au loc crize de declin economic.

1. O promovare cât mai bună

Pentru a putea face cât mai cunoscută o afacere este necesar să apelăm la mediile de promovare. Astfel, informațiile cu privire la un produs sau o companie ajung la un număr mare de persoane. Este nevoie de promovarea afacerii pe tot parcursul existenței companiei. Cu atât mai mult în perioada de insolventa nu trebuie să neglijăm deloc promovarea companiei. O bună publicitate poate ajuta la relansarea companiei, la crearea unei imagini pozitive și la înregistrarea succesului. Trebuie să alegem cele mai potrivite alternative de promovare a afacerilor noastre.

2. Tratează produsele și compania ca pe unele de mare succes

Chiar dacă te afli într-o perioadă mai grea pentru compania ta trebuie să faci calcule și nu să vezi doar pierderea, ci să gândești cât mai pozitiv și să mergi pe premisa că vei reuși să depășești situația. Poți apela la un calculator impozite auto 2018 pentru a ști care sunt toare dările pe care trebuie să le plătești către stat, precum și adăugarea celorlalte cheltuieli. Încearcă să pui produsul tău într-o lumină cât mai bună și să îl faci să strălucească în fața publicului, să fie admirat.

3. Concentrează-te pe publicul căruia te adresezi

Între companie si public trebuie să existe o cât mai bună comunicare. De altfel trebuie să se realizeze si să se mențină o relație de fidelizare cu publicul. Este important să cunoaștem nevoile publicului căruia ne adresăm. Putem aduce îmbunătățiri serviciilor oferite sau putem apela la acordarea de discounturi mici, dar atrăgătoare, în perioada de criză economică.

4. Oferă alternative clienților

La fel cum un produs sau o companie pot avea probleme de ordin economic, și clienții au probleme lor proprii. Pentru a fi cât mai ușor atât companiei cât și clienților, puteți sa le oferiți alternative pe termen scurt care vă vor aduce banii mai repede.


5. Menține o legătură cu angajații

Angajații unei companii sunt o echipă care cu timpul devin o familie. De aceea, ei trebuie să fie informați cu privire la situația companiei și să înțeleagă problema. Având sprijinul angajaților, compania va trece mai ușor peste probleme.

Voi cum faceți față problemelor economice?

MA GASESTI SI PE RETELELE SOCIALE
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0

You may also like

17 comentarii

  1. Ai enumerat fix lucrurile esentiale pe care trebuie sa le aiba in vizor o firma care este in perioada de instabilitate economica. Cel mai important este sa isi pastreze angajatii aproape.

  2. Bine ca nu am afacerea mea ca eu nu fac fata in astfel de situatii. Pentru mine instabilitatea economica si insolventa sunt un fel de apocalipsa. Iti dai seama in se nervi si stres as trai? Mai bine lipsa.

  3. nu stiu daca as reusi sa gasesc solutiile potrivite, insa intotdeauna e bine sa te documentezi si sa vezi cum au reusit ceilalti. nu e musai sa se aplice motamo, dar macar ca si inspiratie

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *