Achiziția unei case de marcat este esențială în demararea unei afaceri

Casa de marcat este inima unei afaceri. Fără acest instrument o afacere nu are cum să funcționeze. Toată procedura de achiziționare și punere în funcțiune este foarte ușoară dacă ții cont de câteva aspecte importante. De cele mai multe ori aceasta este foarte ușor de utilizat pentru că fiecare casă de marcat vine însoțită de indicații precise.

Cum alegem o casă de marcat?

Casa de marcat se alege în funcție de activitatea pe care urmează să o aibă firma. Cele mai mici modele sunt potrivite pentru afacerile mici care au un număr relativ redus de articole de introdus. Fiecare produs sau serviciu al firmei trebuie să aibă câte un număr distinct pe casa de marcat. În funcție de acest aspect putem alege modelul potrivit.

Chiar și cele mai ieftine modele pot fi cuplate la un calculator și toate setările bonului să se facă de acolo. Singura activitate a casei de marcat fiind tipărirea efectivă a bonului. În cazul firmelor cu mai multe produse, gen supermarket, unde sunt disponibile codurile de bare, se alege o casă de marcat cu scaner.

Și aici lucrurile sunt discutabile pentru că este important calitatea scanerului. Acesta trebuie să poată citi rapid codurile, să nu aibă întârzieri și să fie eficient pe termen lung. Tehnicafiscala.ro pune la dispoziția clienților diverse astfel de modele de case de marcat de o calitate extraordinară.

Fiscalizare case de marcat

Fiscalizarea casei de marcat este absolut obligatorie pentru că fără acest aviz, nu se poate folosi. În primă instanță ar trebui să depuneți o cerere la Administrația Fiscală, dar eu vă sfătuiesc să apelați direct la Tehnicafiscala.ro. Ei pot întocmi dosarul în numele vostru contra unei sume de 70 lei.

Abia acum am ajuns în punctul de a putea să introducem în casa de marcat articolele necesare. Primele 30 de articole sunt gratuite, după care se plătește suplimentar în funcție de anumite praguri. Prețurile nu sunt exorbitante și oricum nu avem altă alternativă. După această etapă afacerea poate funcționa în condiții optime.

Foarte important: orice modificare adusă în portofoliul de produse/servicii, trebuie făcut inclusiv pe casa de marcat. În momentul în care activitatea se închide, aveți maxim 5 zile să vă prezsentați la Administrația financiară cu memoria casei de marcat. Eu am aflat pe parcurs aceste aspecte și sper să vă ajute și pe voi.

 

O casă de marcat este indispensabilă din orice afacere. Indiferent de dimensiunile afacerii aceasta poate avea diverse dimensiuni și poate fi capabilă să rețină un anumit număr de produse.acel aparat care înregistrează fiecare vânzare și cu ajutorul căruia fiecare client obține un bon fiscal.

MA GASESTI SI PE RETELELE SOCIALE<br>Share on Facebook
Facebook
63Share on Google+
Google+
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
0

You may also like

23 de comentarii

  1. Caca de marcat zici? La mine in piata inca mai exista comercianti care nu cred ca stiu sa foloseasca o casa de marcat. Adica stiu, dar o folosesc doar seara, pentru a bate 10 produse pe ea, pe cand ei au vandut 100 in ziua aia.

  2. Daca ar fi toti comerciantii cinstiti, ce bine ar fi. Casa de marcat chiar este esentiala. Nu numai pentru “taxe si impozite” ci si pentru cumparatori. Noi chiar ne gandeam sa deschidem fie un magazin apicol, fie unul cu piese auto. Cu siguranta una din principalele mele griji e casa de marcat.

  3. Sunt multe magazine unde nu s-a auzit inca de casa de marcat. Este foarte important sa ai o afacere legala din toate punctele de vedere

  4. Din cate stiu eu, e cam obligatoriu sa ai o casa de marcat. in orice caz, noi am cumparat o inca de la inceput, mi se pare vitala si, spre deosebire de altii, nu ii scapa niciun ban :))

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *