Vacanța de Revelion la munte ( partea II)

Revelionul l-am petrecut la vilă. Fetele au pregătit câteva aperitive, băieții au făcut grătar și în jurul orei 10 ne-am strâns cu toții în casă. A fost o atmosferă frumoasă și ne-am simțit bine doar că nu a fost ca la un restaurant. În jurul orei 1 – 1.30 am dus copiii la somn și s-a cam spart gașca. În concluzie n-am făcut nimic waw, dar am fost alături de prieteni dragi.

Am vrut să mergem și la alte pârtii din zonă și am încercat Pârtia Zănoaga care avea un petic de zăpadă. Nu lăsa pe nimeni cu sania și aveau voie doar persoanele cu skiuri. Pârtia era cam goală. Drumul până la pârtie era plin de nămol. N-am putut să stăm și am fost nevoiți să mergem tot la Cheile Grădiștei pentru că vroiau copiii la zăpadă. N-am mai urcat până la Fundata. Am rămas în partea de jos unde era pârtie de ski și de sanie. Era locul cu ceva mai multă zăpadă și cu ceva mai multă agitație. Aici m-am dat o grămadă cu sania și recunosc că sania de la vilă ne-a prins tare bine. Costa 50 de lei să închiriezi o sanie și cică nici măcar nu se mai găseau. Asta da afacere.

Ne-am dat cu sania până m-am plictisit eu. Cristina cred că ar mai fi stat un pic. Trebuia să stau numai cu ochii pe ea pentru că ea vroia să urce doar pe mijlocul drumului sau vroia să stea în fața sau în spatele saniei și aveam o grijă suplimentară. Nu a avut loc nici un fel de incident și după vreo 2 ore de distracție ne-am retras.

A fost o plăcere să ne plimbăm și pe lângă Castelul Bran. Am luat câteva suveniruri și jucării de la tarabele din zonă. Nu pot să zic că am văzut ceva care să mă impresioneze, dar a fost ceva relaxant. Pe jos era numai mizerie și după ce am terminat tura la tarabe am plecat către Club Vila Bran.

Bluză – link

Blugi – link

Eu am mai fost în vizită și anul trecut la Club Vila Bran și știam că este foarte frumos. Cristina nu mai ținea minte mare lucru și s-a bucurat de căsuțele cu povești unde a întâlnit diverse personaje din desene animate. Era chiar și căsuța lui moș Crăciun aici și îi puteam lăsa și scrisorele. Păcat că n-am fost pregătită. Totul s-a încheiat cu o masă la restaurantul Vilei Bran și până să vină mâncarea mi-am făcut eu câteva poze cu puloverul meu cel nou cu blană. A fost foarte apreciat și chiar am făcut o alegere bună. Despre blugi am să vă mai povestesc într-un articol viitor. Sunt perfecți pentru mine. După masă ne-am retras spre vilă.

A fost o vacanță frumoasă. Mi-a plăcut că am avut copilul cu mine și cred că asta m-a făcut să mă simt și mai bine.

Voi cum v-ați distrat de Revelion?

You may also like

19 comentarii

1. As fi vrut sa petrec si eu Revelionul la munte dar anul asta am petrecut impreuna cu prietenii. La munte nu am fost niciodata si chiar imi doresc sa ajung in urmatorii ani.

2. Ce fericita a fost Cristina, se vede pe fatuca ei. Intradevar este minunat la Bran si noi am fost in anii trecuti.

3. Noi am stat acasa. Am avut musafiri si la miezul noptii am iesit in piata sa vedem focul de artificii. A fost superb si la noi revelionul.
    In alta ordine de idei, puloverul tau e foarte fain… si spun asta cu mana pe sufletel… ca stii ca nu ma dau in vant dupa pulovere. Sa il porti sanatoasa.

4. Prin februarie mergem si noi la munte. Mai de ziua mea(intotdeauna ninge de ziua mea) deci nici o sansa sa ratam zapada!
    Se pare ca v-ati distrat super!

5. O singura data am fost si eu la munte si atunci la Club Vila Bran am fost. Castigase sotul meu o excursie allinclusive de la Delaco. A fost super. Adica mie mi se pare care au de toate acolo.

6. Am vazut si pe Insta si Facebook fotografii de la munte cu voi. V-ati distrat frumos.
    Imi place rau bluza roz.
    Iar Cris e o scumpa! Va pup!

7. Revelionul l-am facut cu fratii mei. A fost frumos pentru ca de mult timp nu ne-am mai strans toti impreuna.