În orice companie este în mod obligatoriu nevoie de articole și accesorii de birou. Oricât de mică sau de mare poate fi o companie este nevoie de anumite elemente care să ajute la buna organizare și la desfășurarea activităților zilnice. Pentru a funcționa în condiții optime la birou, se impune prezența unor articole și produse indispensabile și utile. Iată patru dintre cele mai importante produse pentru buna desfășurare a activităților cotidiene de la birou.
Mobilier pentru birou
Un birou nu ar putea fi considerat birou fără piesele de mobilier care îl compun. Există un model specializat de mobilier de birou. Pe piața produselor de mobilier există piese ce pot fi făcute la comandă sau piese alternative de mobilier. Acestea pot fi alese în funcție de gusturile și nevoile fiecărei persoane. Mobilierul este cel care oferă un anumit stil biroului, care asigură eleganța și unicitatea sa. Acesta trebuie ales în mod inteligent. Trebuie să țineți cont de spațiul de care dispuneți și modul în care doriți ca acesta să fie compartimentat.
Ideal ar fi ca acesta să fie compact, să poată găzdui într-un mod cât mai organizat cele necesare și să nu ocupe inutil un spațiu prea mare. Trebuie să fim atenți la calitatea materialului mobilierului ales. Dacă ne dorim să folosim mobilierul vreme îndelungată, fără a dori să facem schimbări, merită să investim în mobilier de calitate superioară.
Cartușe de imprimantă compatibile
Toate birourile au în dotare calculatoare, laptop-uri și cel puțin o imprimantă. Acestea ne ajută să economisim timpul pierdut inutil cu drumurile la xerox și se dovedește a fi extrem de utilă oricărei companii. O dată investiți banii în aceste instrumente, singurele cheltuieli pe care le veți avea vor fi cele pricinuite de cartușe de imprimantă compatibile. Este foarte importantă calitatea cernelii din cartușe folosite la reîncărcare și este important să fie folosite cartuse de imprimanta compatibile.
Astfel se va obținute un rezultat maxim al calității documentelor și imaginilor. Un avantaj al utilizării unor astfel de cartușe compatibile constă în faptul că imprimanta nu va avea de suferit, evitându-se defectarea ei. Cerneala este greu de îndepărtat, astfel evitând umplerea cartușelor și recurgând la înlocuirea lor se va evita o situație neplăcută.
Tăvițe pentru documente și accesorii pentru birou
Un birou organizat este ideal pentru persoanele care îl ocupă cât și pentru persoanele care îi pășesc pragul ocazional. Într-un birou este nevoie de tăvițe pentru documente și accesorii pentru birou. Acestea au dimensiuni mari și sunt ideale pentru a depozita anumite documente ale companiei. În afară de depozitare, acestea au rolul și de o bună organizare a actelor.

Accesorii birotică
Pixul este articolul care nu lipsește din nici un birou și a cărei utilitate este demonstrată în orice situație. Uneori este nevoie să ne notăm în grabă anumite date. Un pix cu gel ne ajută să avem un scris fin și plăcut. Din orice birou nu ar trebui să lipsească aceste pixuri cu gel care ne ajută să oferim o semnătură cât mai citeață pe documente. Acestea sunt foarte rezistente în timp și dispun de rezerve de înlocuire. Acestea se regăsesc în mai multe nuanțe și înlocuiesc cu succes stiloul.
În afară de aceste pixuri absolut indispensabile, pot menționa și evidențiatoare, stickere, foarfec, capsator, etc. Fiecare își creează propriul ritual la birou și cu câteva produse își face treaba. Pentru mine, acestea sunt cele mă potrivite și care mă ajută să-mi desfășor munca în condiții bune.
16 comentarii
Eu nu lucrez in birou asa ca nu am nevoie.
Sunt ideale atât pentru persoanele care lucrează în birou dar și pentru cei care au birou acasă și îl folosesc destul de des
slavit fie cel care a inventat cartusele de imprimanta compatibile pentru ca altfel eu dadeam faliment daca trebuia sa cumpar mereu cartus original pentru imprimanta mea. Se stie ca acestea din urma sunt si de 3-4 ori mai scumpe decat cele compatibile.
Da, de acord cu tine. As mai adauga si un scaun bun! 😀
Eu nu mai am imprimanta dar mi-am propus ca la anul sa cumpar una fiindca baietelul meu trece in clasa intai si sigur va avea nevoie. Cel mai mult folosesc pixuri si agende.
Eu cel mai des folosesc pixurile cu gel, cat si cele simple.
Da chiar sunt necesare 🙂
Nu lucrez la birou insa ai punctat bine. Acestea sunt elementele extrem de importante pentru a.ti face treaba bine.
Am atatea documente de sortat incat nu as putea fara accesoriile de birou. le folosesc zilnic pe toate. 😀
Mi-ar placea mult sa am un birou mai organizat, pacat ca am un spatiu foart mic.
Copiatorul, capsatorul si laptopul.
imi plac birourile cu de toate, mie imi lipsesc insa multe, ma multumesc cu un colt, nu-mi place la birou!
Eu optez pentru post stick-uri colorate si ador sa scriu cu pixuri cu gel, am senzatia ca scriu cu stilou.
La mine in birou cartusele pentru imprimanta sunt schimbate saptamanal. Mereu avem 2-3 de rezerva.
Accesoriile de birotica mi se par indispensabile! Eu n-as putea sa duc la bun sfarsit task-urile fara ele. Cat despre cartuse, aceeasi observatie 😀
De aceste accesorii ai nevoie si acasa, mai ales daca te ocupi mai mut de scrisul la birou