Antrenamente ușoare de făcut acasă pentru tonifierea corpului

În zilele aglomerate, găsirea timpului pentru a merge la sală poate fi un adevărat obstacol. Din fericire, există numeroase exerciții simple și eficiente pe care le poți face acasă pentru a-ți tonifia corpul. Nu ai nevoie de echipament sofisticat sau de un spațiu mare. Doar că pentru asta ai nevoie de ceva mai multă disciplină și motivație.

Antrenamente cu propria greutate corporală

Îmi doresc să-mi lucrez puțin mai mult corpul pentru că o dată cu încălzirea asta gândul meu este doar la mare. Problema este că atunci când îmi admir corpul în oglindă nu sunt tocmai mulțumită și parcă mi-aș dori să-l mai lucrez puțin. Nu știu dacă sunt comodă sau dau vina pe lipsa timpului ca să nu pot ajunge efectiv la sală. Planul ar fi să-mi fac un program pentru acasă de care să mă țin și în cele 2 luni consider că am suficient timp să obțin ceva rezultate. Nu vreau să fiu perfectă, ci doar să scap puțin de câteva kilograme, să mai tonific puțin abdomenele, picioarele și eventual fesierii. Nu cer mult nu?

Nu sunt expertă așa că pentru a afla răspunsul la dorințele mele a fost nevoie să fac un mic research pe internet. Propunerile mele sunt legate strict și de exercițiile care-mi plac mie. Consider că dacă-mi aleg exerciții pe placul meu le voi face cu mai mult drag și îmi va fi mai ușor să mă țin de ele.

Exerciții pe care eu vreau să le încerc

Abdomenele rămân cele mai apreciate de către mine. Nu știu dacă sunt eu cea mai pricepută și le fac cel mai corect doar că, prin exercițiu, reușesc să cresc treptat numărul acestora și să văd rezultate. Având în vedere că n-am mai făcut de foarte mult timp, primele zile nici măcar nu treceam de serii de 10 abdomene. Nu este o rușine. Făceam până când simțeam că nu mai pot și nu mă gândesc să trag foarte tare de corpul meu.

Plank este cea mai nouă descoperire. Acest exercițiu static este excelent pentru întărirea mușchilor abdominali și a spatelui. Eu l-am descoperit pe google. Efectiv stai sprijinită pe coate cu spatele perfect întins și încerci să stai așa 15 secunde. Nu pare greu, dar este solicitant și nu pot face mai mult de 2 serii.

Fluturări din picioare din poziția întins pe spate sau cel puțin cu denumirea asta am găsit eu exercițiul. Exercițiul este ușor de făcut și acesta se execută din poziția întins pe spate, cu mâinile sub fesieri și încercăm să facem foarfeca în aer. Este foarte greu. Abia reușesc să fac câteva astfel de exerciții pentru că este foarte solicitant pentru abdomen.

Genoflexiuni plie este unul din exercițiile care lucrează partea interioară a picioarelor. Este un exercițiu ușor de realizat și acesta se face picioarele depărtate și să mă las ușor în jos. Chiar se simte presiunea pe picioare și exercițiul ăsta l-am mai făcut și în ultimul timp.

Cum să te îmbraci pentru a face sport – gym clothing

În momentul în care mergi la sală într-un cadru organizat cred că un costum special de tipul colant și bustieră este foarte frumos. Cu atât mai mult dacă ai un fizic care arată bine și vrei să-l expui. Eu nu vreau să merg fizic la sală din diverse considerente și tocmai din acest motiv îmi caut ținute lejere, comode și practice de tipul workout shirt.

Tot pe Ironpandafit.com am descoperit și gym shirts, dar și mens performance. Am observat că aici sunt inclusiv haine potrivite pentru bărbați. Pantalonii scurți potriviți pentru mișcare care sunt de un real ajutor pentru că aceștia nu incomodează în niciun fel. În felul ăsta toate exercițiile pe care aceștia vor să le facă sunt la un pas distanță.

Eu prefer tricourile lejere care să nu mă incomodeze absolut deloc. Evident că în alegerea acestora țin cont și de faptul că acestea ar trebui să absoarbă transpirația. Acest lucru este posibil doar dacă materialul permite pielii să respire. În felul ăsta previn iritațiile și disconfortul. Evident că eu nu trag atât de tare de mine încât să curgă sudoarea pe mine, dar transpirația apare chiar dacă efortul nu este unul foarte mare.

Ca să vă puteți face o idee care sunt modelele care-mi plac, atunci vă spun că mă orientez la modele din categoria graphic gym tees sau workout shirts for women . Îmi trac tricouri precum cel de mai sus care au niște modele simpatice și pe alocuri amuzante. Cred că îmi dau un vibe bun și mă ajută să trec la treabă. Pe de altă parte de câte ori dau cu ochii de el îmi amintesc că este timpul să-mi reiau activitatea și să mai fac ceva exerciții.

Antrenamentele ușoare pe care le poți face acasă, împreună cu exercițiile pentru abdomen și alegerea corectă a hainelor pentru sport, te pot ajuta să îți menții corpul în formă și să te simți confortabil în timpul antrenamentelor. Motivația și disciplina sunt cheia succesului în atingerea obiectivelor tale de fitness! Cunosc teoria, acum sper s-o pun și-n practică

Ce strategii îți plac cel mai mult pentru a te menține activ și în formă?

You may also like

4 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.