Importanța promovării unei organizații și rolul obiectelor promoționale

Ai un eveniment și vrei ca toată lumea să știe de el sau deții o companie și îți dorești să te extinzi sau să te faci cunoscut dar nu știi cum? Ei bine, promovarea este cuvântul cheie, iar obiectele promoționale sunt cele care fac magie. Clienții noi sau clienții actuali ai unui magazin, supermarket sau întreprindere pot fi fidelizați prin acordarea de obiecte promoționale. Rolul acestora este de a ajuta ca numele unei firme să ajungă să fie cât mai cunoscut.

Obiectele promoționale sunt obiecte personalizate care au rolul de a promova imaginea unei firme sau un eveniment. Cuprind o gamă variată de produse. În continuare vom vedea rolul obiectelor promoționale și ce tipuri de obiecte promotionale pentru o companie sau un eveniment.

Rolul obiectelor promoționale

Folosirea de obiecte promotionale pentru promovare are ca scop succesul. Persoanelor cărora li se oferă astfel de obiecte promoționale li se stârnește interesul și curiozitatea de a intra în contact cu compania sau de a lua parte la eveniment. Ele sunt inscripționate cu numele companiei sau numele evenimentului ce urmează să aibă loc și dețin date semnificative cum ar fi datele de contact: mail, fax, nr de telefon, adresa sau locația unde va avea loc evenimentul și data la care se va produce. Pentru că obiectele promoționale au menirea de a circula și de a fi puse cât mai la vedere, ele devin cunoscute nu doar celor care le primesc cât și celor cu care aceștia vin în contact.
Obiectele promoționale se dovedesc a fi utile și vor fi folosite de care le primesc. Spre exemplu, o agendă personalizată cu siguranța va fi utilă pentru a nota date semnificative, un pix va fi un dar apreciat de o gamă mai largă de persoane și acesta poate fi împrumutat la nevoie. Aceste forme de promovare sunt foarte apreciate de clienți, dar care va atrage remarci pozitive asupra evenimentului sau numelui companiei. Costurile promovării unui eveniment sau unei companii cu ajutorul obiectelor promoționale nu vor fi mari , iar persoanele care vor primi astfel de produse, în marea lor majoritate, vor fi atașate de produs, de companie sau de eveniment. Oricui îi place să primească obiecte utile în mod gratuit.

Tipuri de obiecte promoționale

Obiectele promoționale cuprind o gamă mare de produse și care pot fi alese în raport cu promovarea dorită, de obiectivul campaniei de promovare sau tematica evenimentului. Aceste obiecte se dovedesc a fi foarte utile. De la instrumente de scris, stick-uri de memorie, agende, brichete, la căni personalizate, acumulatori externi sau obiecte pentru casă sau personale. Putem primi și obiecte al cărui cost este scăzut, dar care ne vor fi utile sau companiile pot alege să ofere obiecte promoționale de lux, cum ar fi seturile de stilouri sau pixuri elegante.

Unde, cum și când se oferă obiectele promoționale?

Lansarea unei companii sau unui produs, organizarea unui eveniment, toate depind de promovare. Sărbătorile sunt un prilej de oferire a obiectelor promoționale. Cu toții suntem diferiți și avem nevoi diferite. Astfel celor care lucrează la birou, le-ar prinde bine agendele sau instrumentele de scris. Fumătorii vor aprecia brichetele, un stick de memorie ar prinde bine oricărei persoane care deține un laptop sau un calculator. La fel și calendarele sau agendele care sunt oferite la începutul anului clienților fideli sau persoanelor cu care intră firma în contact. Aceste obiecte pot fi oferite în companii sau pot fi trimise la domiciliu său birou clienților ori pot fi oferite pe stradă. Obiectele promoționale sunt necesare pentru a face cât mai cunoscut un eveniment sau o companie.

Ați primit produse promoționale? Cât de utile le considerați?

MA GASESTI SI PE RETELELE SOCIALE
Share on Facebook49Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0

You may also like

23 de comentarii

  1. Mie mi se par o idee foarte avantajosa obiectele promoționale. Am primit de la diferite firme astfel de obiecte și am fost foarte fericita.

  2. Desi cei din companie nu prea pun mare pret pe obiectele personalizate, ele au un impact urias. Luand cazul meu de exemplu, am primit o bratara tip memory-stick si mereu o folosesc si involuntar am devenit atrasa si de brand-ul pe care il promoveaza 🙂

  3. Mi-a placut tare mult articolul, este foarte util! Imi plac mult obiectele promotionale, chiar daca pe unele dintre ele nu le mai folosesc dupa. Pur si simplu, gestul conteaza. :))

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *