Butonul de cumpărături Gomag

Crearea unui magazin online a fost în topul preferințelor mele. Mi-am  dorit foarte mult să pot face ceva în acest sens și să am propria mea afacere pe care s-o pot administra așa cum cred eu. Nu știu dacă am abandonat din cauza faptului că nu am fost suficient de pregătită pentru asta sau nu am avut toate informațiile pe care mi le-aș fi dorit. Cert este că această dorință a mea a cam murit. Încet și sigur!

Care sunt principalele intrebări care-ți trec prin minte atunci când vrei să-ți deschizi un magazin online?

Oare voi avea suficienți clienți? Evident că succesul se crează prin vânzări și cu cât ai mai multe vânzări , cu atât ai șanse mari să reziști pe piață o perioadă cât mai lungă de timp și implicit să ieși cu ceva profit de pe urma acestei afaceri. În definitiv și la urma urmei, ăsta este și scopul pentru care încerci să-ți faci un business de acest gen.

De unde îmi voi procura produsele? Unii pot considera asta o întrebare stupidă. Eu m-am lovit de ea și aceasta a fost chiar principala piedică. Eu vroiam un magazin online cu încălțăminte și pentru asta am fost să văd modelele din Europa. Nu pot să spun că am plecat prea entuziasmată de acolo pentru că prețurile nu erau chiar așa mici și dacă mai puneam și eu un mic adaos, nu cred că aș fi avut vreun succes pe lângă magazinele deja existente în online.

Cum voi deveni cunoscută? Răspunsul la această întrebare mi l-am oferit rapid. Publicitatea este sufletul comerțului și atâta timp cât știi să-ți pui în valoare produsul, șansele ca tu să poți vinde acel produs sunt foarte mari.

Butonul de cumpărături de la Gomag

Acest buton de cumparatui Gomag te poate ajuta să-ți faci un fel de afacere în jurul lui. Mai exact, acesta te ajută să poți intermedia o vânzare și are în spate o platformă extrem de bine pusă la punct care te ajută să gestionezi foarte bine produsele pe care tu vrei să le comercializezi sau intermediezi o anumită vânzare.

Butonul de “Cumpără acum / adaugă în coș” poate fi adăugat atât într-un magazin online care ocupă doar de comercializarea unor produse, dar și pe un blog care pur și simplu vrea să promoveze un produs și pe baza notorietății a celui care prezintă ace produs, poate intermedia o vânzare de pe urma căruia poate câștiga ceva. În momentul în care persoana care a scris pe blog este suficient de convingătoare ca să poată direcționa cititorul către o vânzare și dă click pe cumpără, acesta este direcționat către un alt site.

Platformă oferă și posibilitatea de a putea folosi acest buton absolut gratuit pentru o perioadă de 15 zile pentru a putea vedea dacă vă poate ajuta acest buton sau nu în afacerea pe care vreți s-o întreprindeți. Concret, dacă ai un blog și vrei să vezi dacă poți genera vânzări sau nu, te înscrii în platformă și te bucuri de oportunitatea de a vedea câte vânzări generezi în această perioadă și dacă ai nevoie de aceasta în perioada următoare.

Gomag este o premieră pentru piața româneasă și din acest motiv este mai dificil până când lumea înțelege exact care este rolul lui. Dacă vreți să vedeți beneficiile acestui buton și cum poate fi folosit el concret, puteți viziona acest filmuleț de prezentare care să vă ajute să înțelegeți și mai bine ceea ce am punctat eu mai sus.

MA GASESTI SI PE RETELELE SOCIALE
Share on Facebook22Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0

You may also like

13 comentarii

  1. Știu de cei de la GoMag de ceva timp, au o ofertă intersantă și munca din spate e foarte multă. Cred că sunt singurii din România care au reușit să integreze și să atragă cu propriul CMS în condițiile în care toată lumea se orientează spre platforme deja existente precum Magento, Prestashop sau OpenCart.

  2. Am avut si eu o tentativa de a deschide un magazin online cu haine, dar nu mi-a reusit. Poate daca eram mai bine informata, rezistam pe piata, dar m-am enervat si am renuntat prea usor.

  3. Cred ca este foarte important ca aspectul si usurinta platformei sa te indemne la cumparaturi (evident si produsele prezentate)

  4. Fiecare magazin online face tot posibilul sa-si atraga clienti. Mi se pare normal. Insa cred ca unul din criteriile mele cele mai imșportante, la fel ca si la hipermarket, prefer sa gasesc tot ce vreau in acelasi loc, nu sa-mi fac conturi pe mai multe iste-uri ca sa-mi cumpar ce am nevoie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *