3 lucruri care dovedesc profesionalismul unei femei de afaceri

Femeile au ocupat, pentru o perioadă lungă de timp, doar funcții administrative și au avut doar roluri pasive în construirea și consolidarea afacerilor. Cu toate astea, din ce în ce mai multe doamne și domnișoare dovedesc faptul că și ele pot avea o carieră de succes. Totul depinde de voința, de inteligența și de ambiția fiecăreia. Deși reprezentantele sexului frumos, care conduc businessuri de amploare, au aceste calități incontestabile, toate trebuie să dea dovadă, în continuare, de profesionalism.
Fie că ești o femeie de afaceri, fie că îți dorești să devii una, trebuie să ții cont de anumite detalii, care te pot menține sau propulsa pe culmile succesului.

Iată 3 lucruri cu care poți da dovadă de profesionalism:

1.Felul în care te imbraci
Atunci când ai o întâlnire oficială sau o prezentare importantă de susținut, trebuie să optezi pentru ținute care să îți scoată în evidență feminitatea, dar care, în aceeași măsură, să arate că ești un om de business, dornic să evolueze și să atingă succesul. În mod evident, o doamnă care deține o afacere trebuie să poarte piese vestimentare de calitate, atât în materie de haine, cât și în materie de încălțăminte. Alege un sacou cambrat și o fustă creion și adaugă o pereche de stiletto pantofi de la THE 5th ELEMENT, pentru a te asigura că profesionalismul nu rămâne în umbră. În plus, este esențial ca atitudinea pe care o ai, atunci când porți un astfel de outfit, să fie în concordanță cu mesajul pe care vrei să îl transmiți clienților sau angajaților tăi.

2.Modul în care îți prezinți afacerea
Este foarte important ca, atunci când îți prezinți afacerea în fața potențialilor tăi clienți, să fii atentă chiar și la cele mai mici detalii. De la felul în care arată mapele de prezentare, până la tonul vocii tale, toate aceste lucruri te pot ajuta să dai dovadă de profesionalism. Tocmai de aceea, ar trebui să folosești folii de laminare de la a4Office, care să îți păstreze imaculate toate documentele, dar și alte obiecte de papetarie și birotică, precum o mapă de conferință sau un flipchart magnetic. De asemenea, atunci când susții un discurs, este necesar să transmiți clar și concis toate informațiile importante. În acest sens, tonul vocii, dar și dicția și intonația joacă un rol fundamental.

3.Bunele maniere și punctualitatea
Fără îndoială, orice femeie care vrea să aibă succes în afaceri și să fie apreciată de toți colaboratorii ei, trebuie să fie punctuală și să aibă un comportament civilizat. Limbajul pe care îl folosești, dar și respectul pe care îl arăți pentru cei din jurul tău, pot spune multe despre tine și, în special, despre modul în care funcționează businessul tău. În primul rând, trebuie să știi că, în acest domeniu, nici o întâlnire nu suportă amânare și că toți clienții sunt la fel de importanți. În plus, reține că sfertul academic se referă la ajungerea cu 15 minute mai devreme, nu mai târziu. În al doilea rând, lucrurile pe care le transmiți nonverbal nu trebuie trecute cu vederea. Exersează și perfecționează postura pe care o ai atunci când te așezi sau când te ridici, pentru ca acest lucru îi poate ajuta pe eventualii clienți să își formeze o primă impresie despre tine.

Dacă îți dorești să fii apreciată și dacă vrei ca afacerea ta să fie din ce în ce mai prosperă, trebuie să acorzi o atenție deosebită felului în care te prezinți în fața potențialilor clienți, dar și în fața angajaților.

MA GASESTI SI PE RETELELE SOCIALE
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0

You may also like

11 comentarii

  1. Ehe, ce ma fac eu ca sunt mai comoda de fel 😀 nu prea imi place sa ma imbrac in stil office. Dar pana la urma cred ca pot bifa cu succes celelalte doua criterii. In schimb s-ar putea sa ma salveze atitudinea.
    Foarte util articolul, in special la partea cu documentele. Chiar important!

  2. Chiar nu m-am pus niciodata in papucii unei femei de afaceri…dar daca e vorba de pantofii the 5thElement, parca mi-as dori sa o fac :). Cred ca tinuta, modul in care relationezi cu ceilalti si capacitatea de a colabora sunt esentiale!

  3. Consider că în momentul în care ai devenit un om de succes, în cazul de faţă o femeie de afaceri, e musai să participi la training-uri, fie că sunt axate pe dezvoltare personală, comunicare, vânzări. management, vor fi cu siguranţă utile.

  4. Imaginea oricărei femei trebuie să fie una impecabilă, indiferent de job-ul pe care îl ai. Aș mai adaugă listei tale faptul că o femeie de afaceri trebuie să aibă mereu la ea cărți de vizită. Nu se știe niciodată de unde sare iepurele și ai nevoie de una.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *