Ymens este primul broker de cloud din România și singura companie care oferă o platformă cloud dedicată soluţiilor de business. Aceasta are la bază soluția de management al relațiilor cu clienții, Microsoft Dynamics CRM. Este o platformă de tehnologie accesibilă și ușor de folosit. Serviciile de cloud ale Ymens Teamnet au fost dezvoltate în funcție de cerințele de business locale și oferă multiple funcționalități disponibile în mod tradițional numai în cadrul marilor corporații. Într-un efort de a construi oferta de servicii cloud pe baza unei infrastructuri IT robuste, Ymens a selectat Infrastructure-as-a-Service (IaaS) a IBM, care oferă disponibilitatea serviciului în orice moment, de oriunde, odată cu standarde premium de securitate de la Centrul de Date operat de IBM in România.
Avantajele folosirii serviciilor Ymens Teamnet
Bogdan Padiu este creierul acestei afaceri și în același timp fondatorul conceptului Ymens Teamnet. Avantajele și soluțiile business în cloud de la Ymens sunt extrem de multe și totuși aș vrea să le menționez pe cele mai importante:
- Accesul la platformă se face în timp real. Platforma poate fi folosită în orice moment al zilei, administrată în timp real și accesată de orice angajat care are o parolă.
- Economia și gestiunea mai bună a costurilor datorită faptului că toate informațiile sunt într-un singur loc.
- Creșterea performanței afacerii datorată unificării informației și scăderii timpului de feedback în activitatea companiei.
Detalii despre platforma Ymens
Platforma Ymens este creată cu 9 aplicații create special pentru a ușura munca și pentru o organizare mai bună și pentru a acoperi nevoile societății. Bogdan Padiu mizează pe soluții erp și crm în cloud Ymens și oferă toate detaliile de care este nevoie pe site. Ei mizează prin creșterea productivității datorită centralizării tuturor informațiilor într-un singur loc. Aici sunt adăugate toate documentele importante ale companiei, începând cu contractele semnate sau în curs și terminând cu facturi și alte hârtii pe care este posibil ca firma să nu le aibă în format electronic.
În momentul în care societatea este interesată să-ș mute documentele în cloud, trebuie să-și scaneze absolut toate documentele și aici vin în ajutorul nostru angajații Ymens. Ei dispun de scanere performante cu ajutorul cărora totul se procesează mult mai ușor și cu softurile speciale, se pot recunoaște date din facturi precum numărul facturii, data, suma, etc. Acest lucru este foarte util pentru că nu mai este nevoie să fie introdusă fiecare informație manuală, ci doar verificată.
Documentele introduse în cloud pot fi văzute de toată lumea sau securizate și accesate de un număr restrâns de persoane. Cu alte cuvinte această platformă centralizează mult mai bine toate informațiile importante și este utilă în momentul în care firma are un număr mare de salariați. Este soluția perfectă pentru IMM-uri, pentru că lor le este destinată.