Parerea mea despre #SuportClientiNonStop de la #Flanco

Se întâmplă frecvent ca informațiile găsite despre un anumit produs pe site să nu fie suficiente pentru ați satisface ție toate nevoile și să fii nevoit să adresezi întrebări suplimentare. Marea majoritate a site-urilor mari au numere speciale care vin în ajutorul clienților. De câte ori vi s-a întâmplat să sunați și după 10-15 minute să renunțați?

flanco

Dacă până acum testam produse, astăzi a venit timpul să testăm un serviciu. Flanco a lansat serviciul Suport Clienți Non Stop care este un serviciu de asistență telefonică gândit pentru a răspunde în cel mai scurt timp întrebărilor clienților săi.  Obiectivul celor de la Flanco este să preia apelul în maxim 40 de secunde.

Recent am aflat că în primele 2 luni de la lansarea acestui serviciu, timpul de răspuns a fost de 20 secunde. Pare aproape incredibil. Nu puteam să nu verific dacă acest lucru este posibil așa că m-am alăturat acestui sistem de testare în urma căruia Flanco dorește să îmbunătățească cât mai mult acest sistem și apelurile să fie preluate în cel mai scurt timp. Conversația mea o găsiți mai jos.

#SuportClientiNonStop de la #Flanco poate fi apelat la numărul 037.447.71.00 . Apelul meu a fost preluat în 30 de secunde. Aproape că am fost luată prin surprindere și m-am fâstâcit la telefon așa că scuzați vocea mea timidă.  În concluzie felicit această inițiativă pentru că nu mă gândeam că așa ceva este posibil.

Pentru că nu știam ce să vorbesc am vrut să mă interesez despre punctele pe care le primesc pe cardul de fidelitate în cazul în care fac cumpărături de la Flanco. Despre acest sistem de fidelizare nu știam și eram curioasă să aflu cât mai multe informații. Să știți că aceste puncte se primesc atât în magazinele fizice cât și dacă achiziționați produse online. Mai primiți puncte de fidelizare și la zilele aniversare. Flanco justifică acest cadou prin faptul că decât să primești o felicitare sau un mail pe care nu îl citești, măcar să te bucuri de aceste puncte și să le folosești drept reducere la comenzile ulterioare!

Dacă aveți nevoie de orice tip de informație referitoare la produsele Flanco nu ezitați să îi contactați. Un operator vă stă la dispoziție 24 ore pe zi, 7 zile pe săptămână. Telefoanele de contact #SuportClientiNonStop sunt 037.447.71.00 sau 021.203.81.70.

UPDATE articol – Comunicat Flanco

Flanco și-a testat serviciul Suport clienți 24/7

102 bloggeri au verificat viteza de răspuns și eficiența serviciului

 5 septembrie 2016 – Timp de două săptămâni, Flanco și-a testat, cu ajutorul bloggerilor, serviciul Suport clienți 24/7, lansat recent în parteneriat cu CGS România (Computer Generated Solutions Inc.). 102 bloggeri au testat timpul în care sunt preluate apelurile către serviciul de asistență telefonică, înregistrându-se video în timp ce apelau Suport clienți 24/7.

“Pentru noi, timpul clienților este la fel de important ca al nostru”, spune Cristina Martinaș, Online Sales Director. “Știm cu toții cât de neplăcut este să aștepți la telefon minute întregi, nu pentru a rezolva o problemă, ci numai pentru a avea un interlocutor la celălalt capăt al firului. Tocmai de aceea, prin serviciul Suport clienți 24/7, încercăm să răspundem rapid și să punem la dispoziția clienților informațiile de care au nevoie, indiferent de oră, indiferent dacă este zi de lucru, de weekend sau de sărbătoare. Obiectivul nostru este să le răspundem la apel în cel mult 40 de secunde și căutăm permanent moduri de a reduce timpul de așteptare. Așa am ajuns să testăm serviciul cu ajutorul unui număr atât de mare de bloggeri.”

Timp de două săptămâni, 102 bloggeri s-au înregistrat, cu propriile telefoane sau camere video, în timp ce apelau serviciul Suport clienți 24/7 și cronometrau timpul scurs până la preluarea apelului. 85% dintre bloggeri au discutat cu un operator în mai puțin de 40 de secunde de la inițierea apelului, iar aproape 70% dintre aceștia au așteptat mai puțin de 30 de secunde pentru a fi preluați. Doar trei apeluri au avut un timp de așteptare de peste două minute, iar unul singur de peste trei minute. La finalul testării, Flanco a calculat timpul mediu de așteptare – 41 de secunde, cu o secundă mai mult decât obiectivul propus.

“Timpul mediu de așteptare obținut este, pentru noi, un bun punct de plecare, pe care suntem hotărâți să îl optimizăm în următoarea perioadă”, afirmă Cristina Martinaș. “Le mulțumim bloggerilor care au răspuns inițiativei noastre, pentru că au testat serviciul Suport clienți 24/7 și au făcut primul pas pentru îmbunătățirea acestuia, și partenerilor Blogal Initiative, pentru că ne-au ajutat să punem în practică acest proiect.”

Printre punctele forte ale serviciului Suport clienți 24/7,  bloggerii care s-au implicat în test au mai enumerat: disponibilitatea serviciului la orice oră, concizia mesajului de întâmpinare, profesionalismul operatorilor și relevanța informațiilor primite. Subiectele pe care bloggerii le-au discutat cu echipa de suport clienți au avut în vedere: plasarea, statusul și livrarea comenzilor, produsele și serviciile oferite de Flanco, campaniile aflate în desfășurare, soluțiile de finanțare și plata în rate, garanția, cardul de fidelitate Mereu Flanco.

Așa cum a anunțat la lansarea proiectului, Flanco a acordat 80 de vouchere celor care au participat la testarea serviciului de asistență telefonică. Mai multe informații despre campanie sunt disponibile pe http://blogalinitiative.ro/campanii/ajuta-ne-sa-testam-serviciul-suportclientinonstop,  iar despre serviciul Suport clienți 24/7 puteți afla mai multe pe https://www.flanco.ro/suport-clienti-24-7.

# # #

 

Despre Flanco:

Flanco este cel mai eficient retailer autohton de produse IT&C, electronice și electrocasnice. Cu un număr de peste 1400 de angajați, compania deţine o rețea de 115 magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 68 de orașe.

Pentru mai multe informații, vă rugăm accesați www.flanco.ro, www.flancointeractiv.ro sau paginile de Facebook şi de Twitter.

MA GASESTI SI PE RETELELE SOCIALE
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0

You may also like

9 comentarii

  1. Cat de prompti sunt! Am sunat eu acum la orange si am stat 45 de minute …. Sa mor si alta nu si ghici ce …. Mi-a zis ca trebuie sa sun la un alt numar ca sa imi pot rezolva problema.

    1. Exemplelele de acest gen pot continua! In afara de Flanco nu stiu cine mai raspunde la call center in mai putin de 1 minut

  2. Sa speram ca nu va tine 3 zile cum tin toate minunile. Asa ar trebui sa fie peste tot. Uneori ajungi sa crezi ca nu vor sa raspunda. Am avut surpriza sa sun o zi intreaga in alte parti si tot nu am reusit.

  3. Foarte rapizi. Daca la emag dureaza intre 5 -15 minute, la toti operatorii de telefonie mobila astept si jumatate de ora cateodata. In ultimul timp vad ca au mai scurtat si ei durata, dar daca vrei sa ajungi sa vb cu un operator trebuie sa tot apesi pe taste de-ti vine rau… greu se ajunge la ei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *