Idee de afaceri mă duce cu gândul la un venit suplimentar, cel puțin pentru început. Sunt de părere că să ai propria ta afacere este mult mai bine decât să muncești pe un salariu de nimic, dar pentru asta trebuie să ai câțiva bani de investit.
Tot citind diverse reviste și site-uri despre diverse afaceri am găsit un articol referitor la închiriere multifuncționale București. Imediat mi-a venit o idee în minte. M-am gândit la o afacere tip Xerox unde cu ajutorul unei astfel de multifuncționale să poți xeroxa, îndosaria și orice alte activități legate de aceasta care ar putea genera un profit direct. Evident că m-am gândit la un birou de copiat acte care trebuie amplasat obligatoriu lângă o universitate, facultate, școală sau chiar poliție.
Dacă faceți un calcul investiția este minimă la început. Aveți nevoie de un spațiu poziționat bine pe care trebuie să îl amenajezi, ai nevoie de o firmă, o reclamă și să închiriați minim 2 multifuncționale. Este mult mai bine să le închiriați decât să le cumpărați pentru că investiția achiziționării unei multifuncționale este destul de mare și în felul acesta testați piața să vedeți dacă afacerea este profitabilă sau nu. Ca și angajați puteți începe cu o singură persoană.
Sper ca informațiile și ideea mea să vă fie de folos. Dacă găsiți un spațiu poziționat bine eu sunt convinsă că afacerea va fi una de succes.
Ce părere aveți de ideea mea?
3 comentarii
si eu am acest sistem la lucru, este foarte practic plus costurile sunt minime..daca se strica trebuie ei sa o repare
O idee ingenioasa, imi place!
Ma gandisem si eu la un moment dat la asa ceva, dar nu la inchiriere! Felicitari si multumim pentru pont!