Importanța background-ului pentru o poză

Fotografia este considerată a opta minune a lumii. Aceasta are foarte mare însemnătate. Fie că vorbim de fotografii personale sau diferite fotografii realizate pentru reviste, companii, reclame sau magazine. Magazinele online se bazează foarte mult pe fotografii esențiale care transpun cât mai bine realitatea. Background-ul este o procedură, o tehnică pentru fotografie sau filmare la care o proiecție devine fundal. Practic, pentru o poză, background-ul este reprezentat de fondul decorativ. Imaginea din spate a unei fotografii este foarte importantă. Ea poate pune în valoare un produs sau o persoană. Contribuie la crearea unei imagini pozitive, poate reflecta realitatea, sau din contra, poate contrasta.

Pregatirea unei fotografii pentru magazinele online cu ajutorul background-ului

În timp ce în magazinele fizice clienții pot vedea produsul, în magazinele online pozele sunt cele care prezintă produsul unui client. Produsele sunt însoțite de descriere, dar poza este cea care are cel mai mare impact. O fotografie neclară sau întunecată influențează decizia de cumpărare a clienților. Nu degeaba se spune că o imagine valorează mai mult decât 1000 de cuvinte. Eu sunt pasionată de cumpărături, mai ales din magazinele online.

Pozele privind hainele sau alte produse sunt principalul criteriu după care mă ghidez când fac achiziții. De multe ori mi s-a întâmplat ca anumite produse cumpărate să fie cu mult mai frumoase în realitate decât în poze. Asta pentru că pozele nu au fost corect realizate. O cameră foto de o bună calitate și un fotograf priceput nu sunt de ajuns pentru a avea fotografii realizate la cote superioare.

Aici intervine importanța background-ului pentru o poză. Un background este esențial pentru că el trebuie să fie atrăgător, dar să nu distragă foarte tare atenția de la esența fotografiei.

Optimizarea imaginii prin background

Creșterea volumului de trafic pentru un site, blog sau magazin online se datorează imaginilor cu un mare impact asupra publicului. Alegerea fundalului potrivit, poziționarea cât mai corectă a persoanei sau a produsului în cadru ne ajută să obținem cele mai bune fotografii. Pozele perfecte prin background se obțin ținând cont de patru factori.

Primul este aparatul foto, ca mijloc de realizare a fotografiei, puțină imaginație și un aparat foto bun ajută la creșterea unei imagini ok. O poză reușită se bazează pe o lumină blândă, deloc deranjantă. Cadrul este factorul cel mai important. Alegerea unui background potrivit, plasarea subiectului sunt principalele detalii. Este esențial să facem fotografii din mai multe unghiuri pentru a avea de unde alege. Atmosfera pe care o creăm se perindă tot în jurul background. Eu cred că este important să ne concentrăm pe imaginea din spate care ajuta la valorificarea a ceea ce se află în fața sa. Fotografiile vorbesc mult despre un produs sau o persoană. Poza comunică publicului esențialul. De aceea este foarte important ca o fotografie să aibă un background corect pentru a fi cât mai reușită.

Shopbackdrop.com este unul din site-urile care are o varietate foarte mare de modele și de dimensiuni pentru background-uri. Trebuie doar să îți alegi exact modelul potrivit. Ca un sfat, dacă nu vreți să cumpărați prea multe modele din start, orientați-vă către un model mai comun și mai simplu pe care să-l puteți folosi cu mai multe ocazii.

 

You may also like

19 comentarii

  1. Eu folosesc de cele mai multe ori fundal cu marmura. Pe viitor vreau sa imi cumpar blanita alba. Incerc sa invat cat mai multe despre fotografie.

  2. asa este, multumim pentru info, nu sunt eu cel mai cel fotograf dar trebuie sa recunosc ca mi-ar place sa fac si un curs foto

  3. Util acest articol de unde am aflat atat de multe lucruri despre cum se face o poaza frumoasa.

  4. pacat ca nu au si background-uri de dimensiuni mai mici pentru ca nu vreau sa pozez un perete intrec, ci as avea nevoie pentru fotografia de produs si nu ma bag nici la cheltuiala mare ca apoi sa tai din plansele alea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.