Ai un eveniment și vrei ca toată lumea să știe de el sau deții o companie și îți dorești să te extinzi sau să te faci cunoscut dar nu știi cum? Ei bine, promovarea este cuvântul cheie, iar obiectele promoționale sunt cele care fac magie. Clienții noi sau clienții actuali ai unui magazin, supermarket sau întreprindere pot fi fidelizați prin acordarea de obiecte promoționale. Rolul acestora este de a ajuta ca numele unei firme să ajungă să fie cât mai cunoscut.
Obiectele promoționale sunt obiecte personalizate care au rolul de a promova imaginea unei firme sau un eveniment. Cuprind o gamă variată de produse. În continuare vom vedea rolul obiectelor promoționale și ce tipuri de obiecte promotionale pentru o companie sau un eveniment.
Rolul obiectelor promoționale
Folosirea de obiecte promotionale pentru promovare are ca scop succesul. Persoanelor cărora li se oferă astfel de obiecte promoționale li se stârnește interesul și curiozitatea de a intra în contact cu compania sau de a lua parte la eveniment. Ele sunt inscripționate cu numele companiei sau numele evenimentului ce urmează să aibă loc și dețin date semnificative cum ar fi datele de contact: mail, fax, nr de telefon, adresa sau locația unde va avea loc evenimentul și data la care se va produce. Pentru că obiectele promoționale au menirea de a circula și de a fi puse cât mai la vedere, ele devin cunoscute nu doar celor care le primesc cât și celor cu care aceștia vin în contact.
Obiectele promoționale se dovedesc a fi utile și vor fi folosite de care le primesc. Spre exemplu, o agendă personalizată cu siguranța va fi utilă pentru a nota date semnificative, un pix va fi un dar apreciat de o gamă mai largă de persoane și acesta poate fi împrumutat la nevoie. Aceste forme de promovare sunt foarte apreciate de clienți, dar care va atrage remarci pozitive asupra evenimentului sau numelui companiei. Costurile promovării unui eveniment sau unei companii cu ajutorul obiectelor promoționale nu vor fi mari , iar persoanele care vor primi astfel de produse, în marea lor majoritate, vor fi atașate de produs, de companie sau de eveniment. Oricui îi place să primească obiecte utile în mod gratuit.
Tipuri de obiecte promoționale
Obiectele promoționale cuprind o gamă mare de produse și care pot fi alese în raport cu promovarea dorită, de obiectivul campaniei de promovare sau tematica evenimentului. Aceste obiecte se dovedesc a fi foarte utile. De la instrumente de scris, stick-uri de memorie, agende, brichete, la căni personalizate, acumulatori externi sau obiecte pentru casă sau personale. Putem primi și obiecte al cărui cost este scăzut, dar care ne vor fi utile sau companiile pot alege să ofere obiecte promoționale de lux, cum ar fi seturile de stilouri sau pixuri elegante.
Unde, cum și când se oferă obiectele promoționale?
Lansarea unei companii sau unui produs, organizarea unui eveniment, toate depind de promovare. Sărbătorile sunt un prilej de oferire a obiectelor promoționale. Cu toții suntem diferiți și avem nevoi diferite. Astfel celor care lucrează la birou, le-ar prinde bine agendele sau instrumentele de scris. Fumătorii vor aprecia brichetele, un stick de memorie ar prinde bine oricărei persoane care deține un laptop sau un calculator. La fel și calendarele sau agendele care sunt oferite la începutul anului clienților fideli sau persoanelor cu care intră firma în contact. Aceste obiecte pot fi oferite în companii sau pot fi trimise la domiciliu său birou clienților ori pot fi oferite pe stradă. Obiectele promoționale sunt necesare pentru a face cât mai cunoscut un eveniment sau o companie.
23 de comentarii
Mă bucur când le primesc și sunt lucruri folositoare, cum sunt agendele, pixurile, stick-uri. Chiar le folosesc în casă.
Și mie mi-ar plăcea sa primesc, dar pana acum nu am primit
E super ideea
Mie mi se par o idee foarte avantajosa obiectele promoționale. Am primit de la diferite firme astfel de obiecte și am fost foarte fericita.
Le ador. Îmi plac foarte mult și este atât de frumos sa primești o chestie utila
Ador obiectele promotionale. Sunt foarte cute si utile
Promovarea este cheia reusitei oricarei organizatii. Foarte fain articolul.
Chiar o sa folosesc si eu ideea de a-mi promova brandul prin intermediul produselor promotionale.
Eu iubesc obiectele promotionalesi chiar am primit de cateva ori.
Sunt de acord cu importanta promovarii si ma bucur la randul meu cand primesc astfel de obiecte personalizate, care de cele mai multe ori sunt si utile 🙂
Desi cei din companie nu prea pun mare pret pe obiectele personalizate, ele au un impact urias. Luand cazul meu de exemplu, am primit o bratara tip memory-stick si mereu o folosesc si involuntar am devenit atrasa si de brand-ul pe care il promoveaza 🙂
Am primit, in special brichete, stick-uri, casti. Daca stau sa ma gandesc, chiar imi vin in ajutor din cand in cand 🙂
Si mie imi plac obiectele promotionale 🙂
Unii zic ca nu mai sunt la fel de folosite obiectele promotionale in zilele noastre, dar eu nu sunt de aceeasi parere. Eu, de exemplu, colectionez pixuri si imi plac foarte mult canile personalizate.
Cat ma bucur de ele:)) pixuri, agende, imi plac in general chestiile astea.
Am stickere și vreau să îmi personalizez pixuri și agende! :*
Si mie imi plac astfel de chestii super utile. Nu ma deranjeaza ca sunt imprimate cu numele unui brand, daca imi foloseste.
ce-mi plac obiectele astea!
orice ar fi, e o amintire, daca mai sunt si utile, sunt perfecte!
Oh, mie-mi plac mult produsele promotionale! Nu stiu de ce dar imi plac. 😀
Mi-a placut tare mult articolul, este foarte util! Imi plac mult obiectele promotionale, chiar daca pe unele dintre ele nu le mai folosesc dupa. Pur si simplu, gestul conteaza. :))
Am primit produse promoționale și mi se par utile când vrei sa te promovezi. Atâta timp cât faci inteligent o campanie de promovare
Am primit de foarte multe ori obiecte promotionale.
Sa stii ca cel mai mult apreciez pixurile cand sunt ofertite ca obiecte promotionale. 🙂
Mie imi place sa primesc obiecte peomotionale, mai ales daca sunt deosebite, deja pixurile sunt banale 😀